Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید بارسا: آمدن به این‌جا قدم بزرگ در حرفۀ من بود

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
فران تورس خرید جدید بارسلونا، در نخستین مصاحبه‌اش گفته است که از پیوستن به بلوگرانا بسیار خوشحال است و می‌خواهد به رشدش در این باشگاه ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، فران تورس، بازیکن اسپانیایی تیم منچسترسیتی با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو تا پایان سال 2027 به بارسلونا پیوست و دومین خرید ژاوی هرناندز لقب گرفت.
این بازیکن 21 ساله پس از پیوستن به بارسا، در نخستین مصاحبه‌اش گفت که از پیوستن به این تیم خوشحال است و می‌خواهد به رشدش ادامه دهد.
او گفت:" از پیوستن به بارسا بسیار خوشحال هستم. امیدوارم به رشد خود ادامه دهم و به بارسا کمک کنم تا یکی از بهترین تیم های جهان باشد. من بسیار هیجان زده هستم که اینجا حضور دارم. این یک قدم بزرگ در حرفۀ من برای ادامه رشد و زدن گل ها است، در کنار یک مربی ایده آل. باشگاهی که از آمدن من هیجان زده شده است. من مشتاقانه منتظر اضافه شدن به تیم هستم."
تورس در ادامه در مورد ژاوی صحبت کرد و گفت:" ژاوی به‌ عنوان بازیکن دوران فوق‌العاده‌ای داشت. او به‌عنوان یک مربی کار خود را شروع کرده، اما فوق‌العاده است. او به من کمک می‌کند که رشد و پیشرفت کنم. من می توانم با شرایط مختلف کنار بیایم و در جلوی زمین در سه پست بازی کنم. می‌خواهم به گلزنی تیم کمک کنم، پاس گل بدهم و همچنین در دفاع هم کمک کنم."
تورس که گران‎‌ترین خرید اسپانیایی بارسلونا محسوب می‌شود، تابستان سال 2020 و با قراردادی 23 میلیون یورویی از والنسیا به جمع سیتیزن‌ها اضافه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала