دیدار معاون سیاسی طالبان با استادان و جوانان اهل تشیع در کابل

© Photo / Twitter account of Inamullah Samanganiمعاون سیاسی طالبان
معاون سیاسی طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
آن‌ها گفتند: طالبان پس از تامین امنیت فزیکی، برای حل بقیه مشکلات هم تلاش‌های جدی نموده و در حکومتداری از کادرهای اهل تشیع بیشتر استفاده نماید.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان در توییترش نگاشته است که عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا طالبان با جمعی از متنفذین، استادان و جوانان اهل تشیع که از ولایت‌های مختلف آمده بودند، در قصر سپیدار دیدار نمود.
او می افزاید که سید محمد حسن شریفی بلخابی، ایت الله عالمي و محمد علی اخلاقی به نمایندگی از دیگران سخن گفتند و با حمایت از گروه طالبان پیشنهادات و مشکلات اهل تشیع در مرکز و ولایات مختلف را با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک‌ ساختند.
شیر محمد عباس استانکزی، نماینده طالبان در نشست بین‌الافغانی مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
طالبان: امریکا نباید در امور داخلی افغانستان مداخله کند
آن‌ها گفتند: طالبان پس از تامین امنیت فزیکی، برای حل بقیه مشکلات هم تلاش‌های جدی نموده و در حکومتداری از کادرهای اهل تشیع بیشتر استفاده نماید.
در اخیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا، اطمینان داد که دولت جدید خانه مشترک همه ماست و همه اقوام کشور در نظام کنونی مشارکت خواهند داشت، نیز به پیشنهادات و خواست‌های اهل تشیع رسیدگی و برای حل مشکلات شان تلاش‌های جدی می‌شود. تلاش برای امنیت و رفاه همه افغان‌ها مسئولیت طالبان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала