Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درهای خروجی رئال دوباره باز شد؛ کدام بازیکنان زودتر میروند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
ایسکو و گرت بیل بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد در زمستان رئال را ترک خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد در بازار زمستانی باید شاهد تغییراتی در فهرست رئال مادرید بود، زیرا بازیکنانی که در برنامه های تاکتیکی آنچلوتی جایی ندارند، در لیست فروش قرار خواهند گرفت.
روزنامه مارکا میگوید، ایسکو و گرت بیل دو بازیکنی هستند که در راس این فهرست هستند و به احتمال زیاد، درهای خروجی باشگاه در زمستن به روی آنان باز خواهد بود.
قرارداد هر دو بازیکن در پایان فصل یعنی 30 جون به پایان میرسد و باشگاه احتمال دارد برای درآمدزایی هم که شده، در بازار زمستانی و دسته کم تا پایان فصل، آنان را قرضی به تیم دیگری واگذار کند.
دیگر بازیکنی که در لیست فروش قرار میگیرد، مارسلو است، ستاره با تجربه ای که مارکا میگوید به دلیل اینکه یکی از کاپیتان های تیم است، باید خودش در خصوص رفتن و یا ماندن تصمیم بگیرد.
ماریانو، یوویچ و هازارد نیز که به تازگی به ترکیب برگشته اند هم کاندیدای فروش در زمستان هستند، اما همان طور که گفته شد، ایسکو و بیل در راس قرار دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала