سه راه موثر برای کاهش وزن

© Flickr / JohnSebدانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است
دانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
کارشناس تغذیه سه راه موثر برای کاهش وزن را نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، مازلی کارشناس تغذیه بریتانیایی به کسانی که وزن کم می کنند توصیه کرد، که از گرسنگی نترسند.
مجله بریتانیایی اکسپرس نوشته است، که مایکل موزلی، کارشناس تغذیه بریتانیایی، سه راه موثر برای کاهش وزن را نام برده است، که به او کمک کرده تا 9 کیلوگرم از وزنش کاهش یابد.
مازلی می گوید: برای حفظ یک سبک زندگی سالم و عدم اضافه وزن، سه قانون ساده وجود دارد که باید رعایت شود. اولین قانون این است که از گرسنگی نترسید. این متخصص تغذیه با بیان اینکه امروزه دائماً در محاصره وسوسه ها هستیم، تصریح کرد: تقریباً در هر مرحله کافه ها و مغازه های مختلفی با غذاهای آماده وجود دارد و بنابراین تمایل به خوردن چیزی ممکن است نه به دلیل گرسنگی، بلکه به دلیل ترس از دست دادن غذا ایجاد شود. در فرصتی برای خوردن چیزی خوشمزه ما همچنین در یک جلسه بیش از حد غذا می خوریم.
دانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
متخصص تغذیه از پنج اشتباه مهم حین کاهش وزن نام برد
مازلی گفت: ما روزانه حدود 180 کالری اضافی همراه با میان وعده ها و 120 کالری بیشتر در روز همراه با وعده های غذایی می خوریم.
دومین قانون در لیست کارشناس تغذیه، دوره های کوتاه مدت روزه داری است. به گفته پزشک، بدن برای پرهیز از میان وعده ها و افزایش فواصل بین وعده های غذایی سپاسگزار خواهد بود. اگر تمام قدرت او دائماً در هضم هضم نشود، سیستم های مختلف بدن انسان قادر به استراحت و بهبودی خواهند بود که از بیماری محافظت می کند.
قانون سوم مازلی پرهیز از پرخوری است. در طول وعده های غذایی، متخصص تغذیه توصیه می کند که فقط روی غذا تمرکز کنید و به طور موازی تلویزیون تماشا نکنید یا با تیلیفون بالا نروید. پزشک همچنین خوردن آهسته غذا را توصیه می کند تا غذا قبل از ورود به دستگاه گوارش زمان تجزیه شود.
پیش از این گزارش شده بود که مایکل مازلی، متخصص تغذیه بریتانیایی، روشی را برای کاهش شش کیلوگرم وزن در 12 هفته بدون رژیم و تمرین پیشنهاد کرده است. مازلی گفت، که انتخاب زمان مناسب برای شام به شما کمک می کند بدون هیچ تلاش اضافی وزن کم کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала