Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس دورتموند: مقایسه ما با بایرن منطقی نیست

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران بروسیا دورتموند Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
هواداران بروسیا دورتموند  Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
راینهارد رائوبال رییس باشگاه بروسیا دورتموند گفته است که با توجه به شرایط مالی تیمش با بایرن مونیخ، مقایسه دو تیم منطقی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ بدون شک بهترین باشگاه حال حاضر آلمان است و با 9 قهرمانی پی‌ در پی که کسب کرده است، با سایر رقبأ قابل مقایسه نیست. با این هم بسیاری از کارشناسان بروسیا دورتموند را با این باشگاه مقایسه می‌کنند و این تیم را تنها رقیب مدافع قهرمانی می‌دانند.
با این حال راینهارد رائوبال رییس باشگاه بروسیا دورتموند گفته است که با توجه به شرایط مالی تیمش با بایرن مونیخ، مقایسه دو تیم منطقی نیست.
او در این مورد به سایت Ruhr Nachrichtenگفت:" ما برای مدتی طولانی دائماً با بایرن مونیخ مقایسه می شدیم. این برای دورتموند عادلانه نبود و وقتی شرایط اقتصادی متفاوت دو باشگاه را می بینید، چنین مقایسه ای چندان منطقی نیست. همه باید فقط به بایرن مونیخ نگاه کردن را متوقف کنند. هدف ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا بوده و هست. ما در مسیر درستی برای رسیدن به این هدف قرار داریم."
رائوبال در حالی به این موضوع اعتراف کرده که در حال حاضر بایرن مونیخ در صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا قرار دارد و با دورتموند رده دومی 9 امتیاز اختلاف دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала