Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسکتبال اروپا؛ رکورد کاتالان‌ها در یورو لیگ + عکس

© Sputnik / Роман Кручинин /  مراجعه به بانک تصاویر تیم بسکتبال بارسلونا Баскетбол. Евролига. Матч "Барселона" - УНИКС
تیم بسکتبال بارسلونا Баскетбол. Евролига. Матч Барселона - УНИКС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
در بازی‌های لیگ راوپا تیم بسکتبال بارسا با کامبک مقابل یونیکس به پنج رکورد دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم بسکتبال بارسلونا در کوارتر چهارم مقابل یونیکس کازان به 20 امتیاز رسید و در وقت اضافه بازی را بُرد. بازگشتی که به عنوان یکی از شب‌های جادویی در"پالائو بلوگرانا" مشخص خواهد شد، بازگشتی که داده‌های بیشتری را برای برجسته کردن باقی گذاشت.
پیروزی مقابل یونیکس کازان (111-109) نهمین برد متوالی در رقابت‌های اروپایی بود که برای بارسا ثبت شد که از زمان برگزاری مسابقات در فرمت فعلی، این یک رکورد محسوب می‌شود. علاوه بر این بارسا با این پیروزی به بالاترین امتیاز تاریخ‌اش در این رقابت‌ها (111 امتیاز) دست یافت.
بارسا همچنین با رکورد یورولیگ برای بیشترین پرتاب آزاد در یک بازی برابری کرد. میروتیچ 13 از 13 را به پایان رساند، در حالی‌که کایل کوریچ نیز امتیاز 10 از 11 را به ثبت رساند تا به امتیاز نهایی تیم، 42 از 44 کمک کند.
بزرگترین بازگشت
بازگشت 20 امتیازی اختلاف مقابل (51-71) نیز بزرگ‌ترین بازگشت بارسا در بازی‌ای است که در نهایت به برتری رسیده است. بزرگترین بازگشت قبلی 17 امتیاز (25-42 مقابل آنادولو در فصل 2018/19) بود.
پیروزی‌ای که با آخرین دوره تماشایی برای کاتالان‌ها تصور می‌شد. شاگردان ساراس در 10 دقیقه پایانی بازی تا 47 امتیاز کسب کردند که بهترین آماری است که بارسا در یورولیگ به دست آورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала