احضار کاردار اوکراین به وزارت خارجه روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
کاردار اوکراین در روسیه در ارتباط با حمله به قنسولگری مسکو در "لویو" به وزارت خارجه روسیه فراخوانده شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز جمعه اعلام کرد که کاردار موقت اوکراین در مسکو در رابطه با حمله به قنسولگری روسیه در شهر لویوی اوکراین به وزارت خارجه فراخوانده شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: به دلیل این اتفاق (حمله)، سرقنسولگری روسیه یادداشتی به دفتر منطقه‌ای وزارت امور خارجه اوکراین و درخواستی خطاب به رئیس اداره اصلی پولیس در لویو ارسال کرد و خواستار اتخاذ اقدامات فوری برای تقویت تدابیر امنیتی برای ساختمان و کارکنانش شد.
در همین رابطه کاردار اوکراین در مسکو برای دریافت متن اعتراضی مسکو به وزارت خارجه فراخوانده شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: ما امیدواریم که مقامات اوکراین اقدامات لازم را برای انجام تعهدات حقوقی بین‌المللی خود، شناسایی و محاکمه عاملان و ارائه تضمین‌هایی برای عدم تکرار چنین حوادثی انجام دهند. ما همچنین انتظار داریم که کی‌یف به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود برای تضمین امنیت مناسب، عذرخواهی کند.
پیش از این، پولیس منطقه لویو گزارش داده بود که یک فرد ناشناس شبانه یک بطری مایع قابل اشتعال را به حصار قنسولگری روسیه در این شهر پرتاب کرد. به کسی آسیب نرسیده و خسارتی به ساختمان وارد نشده است. به گفته پولیس، پرونده‌ای به اتهام "اغتشاشگری" تشکیل شد.
سفیر امریکا به وزارت خارجه احضار شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
سفیر امریکا به وزارت خارجه روسیه احضار شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала