Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعمه یونایتد برای هالند؛ شماره‌ پیراهن رویایی برای بچه غول

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد به دنبال جذب ارلینگ هالند، ستاره بوروسیا دورتموند است.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد ارلینگ هالند مهاجم نارویایی دورتموند در تابستان آینده با بند فسخ 64 میلیون پوندی، بوندسلیگا را ترک کند.
هالند که در این فصل در 16 بازی در تمامی رقابت‌ها 19 گل به ثمر رسانده است، یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید و در سراسر اروپا هواداران زیادی دارد.
منچستر ایونینگ نیوز گزارش داده است، شیاطین سرخ مشتاق جذب مهاجم نارویایی هستند و می توانند شماره پیراهن رویایی باشگاه یعنی شماره 9 را به او بدهند.
گمانه زنی ها در مورد هالند در زمانی مطرح می شود که آینده آنتونی مارسیال، مهاجم فعلی یونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
انتظار می رود مارسیال 26 ساله به زودی، یا در پنجره نقل و انتقالات جنوری و یا در پایان فصل، یونایتد را ترک کند و رانگنیک تصمیم گرفته است که به مهاجم فرانسوی فرصتی ندهد.
ایجنت مهاجم فرانسوی اخیرا گفته است:
آنتونی می خواهد در جنوری باشگاه را ترک کند. او فقط باید بازی کند. او نمی خواهد جنوری در تیم باقی بماند و به زودی با باشگاه صحبت خواهم کرد. '
سویا یکی از طرف هایی است که تصور می شود مارسیال را به خدمت بگیرد.
مارسیال در ابتدا با پیوستن به باشگاه پیراهن شماره 9 را به دست آورد، اما زمانی که یونایتد زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت گرفت، مجبور شد آن را به ایبرا بدهد و شماره 11 را بپوشد.
پس از رفتن ابراهیموویچ و جانشینش روملو لوکاکو، مارسیال در سال 2019 دوباره پیراهن شماره 9 را به تن کرد.
اگر مارسیال یونایتد را ترک کند، این پیراهن به هالند می‌رسد، البته این در صورتی است که وی تصمیم بگیرد به شیاطین سرخ بپیوندد.
هالند در دورتموند پیراهن شماره 9 را بر تن می کند و انتظار می رود که در هر باشگاهی که تصمیم به نقل مکان به آن بگیرد، این شماره ترجیحی او باشد.
مارسیال در سال 2015 با 36 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست که بالاترین مبلغی بود که در آن زمان برای یک نوجوان پرداخت شد.
او در اولین بازی خود مقابل لیورپول در اولدترافورد در پیروزی 3-1 گلزنی کرد و در اولین فصل حضورش در این باشگاه 17 بار دروازه‌ی حریفان را گشود.
این بازیکن 26 ساله در تمام مدت حضورش در یونایتد 79 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است، اما در فصل های اخیر به دلیل فرم ناهماهنگش و ظهور میسون گرین وود فارغ التحصیل آکادمی، از محبوبیتو ترکیب اصلی تیم خارج شده است.
او آخرین بار برای باشگاه در 2 دسمبر در آخرین بازی مایکل کریک به عنوان سرمربی مقابل آرسنال بازی کرد و در برد 3-2 مقابل ویارئال به عنوان بازیکن تعویضی از روی نیمکت به میدان آمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала