Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال قهرمان نیم فصل لالیگا شد؛ آنچلوتی به دنبال بهتر سازی رکورد + عکس

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
با تساوی سویا برابر بارسلونا، رئال مادرید قهرمان نیم فصل لالیگا شد و حالا آنچلوتی به دنبال پیروزی در سال 2021 است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید پس از تساوی سویا تعقیب کننده اصلی‌اش برابر بارسلونا، عنوان قهرمانی نیم فصل را تأیید کرد در حالی‌که 5 امتیاز بین دو تیم فاصله ایجاد شده است.
البته این امتیاز شاید می‌توانست 7 امتیاز باشد ولی رئال در مصاف با کادیز 0-0 متوقف شد. حالا کارلو آنچلوتی امکان کسب حداکثر امتیازش نسبت به دوراول (48) را به عنوان سرمربی رئال در فصل 2014 - 2015 را دارد.

فصلی که تیم‌اش در آن فیزیک نداشتن را متهم کرد و به رده دوم سقوط کرد اما خود مربی در نشست خبری در آستانه بازی یکشنبه گذشته جدی ظاهر شد و گفت: "ما یک مصدومیت بسیار جدی از مودریچ داشتیم که در خط هافبک ما را تحت تاثیر قرار داد. من فکر می‌کنم سرخیو راموس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرد. همچنین می‌دانم که در آن فصل ما یک گل تا فینال لیگ قهرمانان اروپا و دو امتیاز با قهرمانی در لیگ فاصله داشتیم."

امسال (2021) او قهرمانی تیم‌اش در نیم فصل را تکرار کرد، در رقابتی‌که رئال مادرید امیدوار است پایان بهتری داشته باشد و بتواند یکی از دو عنوان بزرگ را بالای سر ببرد. در حال حاضر، در لالیگا 5 امتیاز نسبت به سویا فاصله ایجاد کرده و به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده جایی که باید به مصاف پاریسن جرمن برود.س
رئال مادرید آخرین باری که قهرمان نیم فصل شد، به عنوان لالیگا نیز رسید.
آخرین باری که رئال مادرید قهرمان نیم فصل شد، در فصل 2016-2017 بود، سالی که در نهایت آنها قهرمان شدند. در 34 مورد از قهرمانی، باشگاه به ریاست فلورنتینو پرز با کسب 49 امتیاز در فصل 2011-2012 با داشتن مورینیو روی نیمکت به قهرمانی داخلی دست یافت.
در طول تاریخ قهرمانی لیگ، رئال مادرید 34 بار قهرمان شده، در حالی‌که 70 بار بیشترین امتیاز را در دور اول یا دوم کسب کرده است.
در اولین فصل حضور آنچلوتی در سُکان هدایت این تیم، 14-2013، او قبلاً به 44 امتیاز رسیده بود و اکنون به دنبال آن است که تنها عنوان قهرمانی لیگ اصلی را که از دست داده، به رکورد خود بیافزاید، زیرا او با میلان سری آ را برد، لیگ برتر را با چلسی و بوندسلیگا با بایرن؛ علاوه بر قهرمانی در لیگ 1 در فصل در راس رهبری پاریسن‌جرمن.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала