Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشوره کریستیانو رونالدو به ارلینگ هالند

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو می‌گوید که از دیدن بازیکنان نسل جدید هیجان زده است و از ارلینگ هالند به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان نام می‌برد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ براوت‌هالند، ستاره 21 ساله دورتموند آلمان این روزها با درخشش خیره‌کننده خود، دل تیم‌هایی مثل بارسلونا، پاریسن‌جرمن، رئال مادرید و حتی منچستریونایتد را می‌سوزاند.
بازیکن نروژی از دید بسیاری از رسانه‌های معتبر اروپایی به سرعت به سمت تبدیل شدن به ثروتمندترین و درخشان‌ترین ستاره جهان فوتبال پیش می‌رود و اهالی فوتبال او را بیش از پیش زیر ذره‌بین گرفته‌اند.
این ستاره ارزشمند تصمیم دارد سال آینده دورتموند را ترک کند و به تیم بزرگی بپیوندد. منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که قطعاً تابستان آینده برای او تلاش خواهد کرد و رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ شخصاً برای جذب این بازیکن تلاش دارد.
در همین حال کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد، به این بازیکن مشوره داده است و از خواسته تا بیشتر از گذشته تلاش کند.
رونالدو به هالند امتیاز می‌دهد اما اصرار دارد که ستاره نروژی باید سخت به کارش ادامه دهد و کاری را که "فصل به فصل" انجام می‌دهد را ادامه دهد تا "بزرگ" شود.
وقتی از رونالدو در مورد آینده هالند سوال شد، به میرور گفت: انتخاب تنها یک بازیکن سخت است که بگوییم این بازیکن بهترین خواهد بود. اما من فکر می‌کنم دیدن نسل جدید از بازیکنان جوان، مانند ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، هیجان‌انگیز است. برخی از بازیکنان می‌توانند یک یا دو فصل عالی داشته باشند، بازیکنان واقعاً فوق‌العاده آن‌هایی هستند که فصل به فصل این کار را انجام می‌دهند، و انجام این کار چندان آسان نیست. این کار سخت و تعهد زیادی می خواهد."
رونالدو در حالی به تمجید از این بازیکن پرداخته که سال گذشته گفته بود که خواهان ملاقات با این بازیکن نروژی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала