روسیه اولین بار در جهان تفنگ تک تیرانداز برای ناتو ساخت

© Sputnik / Andrey StanavovСнайперская винтовка на сошках на заводе по производству снайперских винтовок оружейной компании Lobaev Arms
Снайперская винтовка на сошках на заводе по производству снайперских винтовок оружейной компании Lobaev Arms - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
شرکت سلاح سازی روسی (Lobaev Arms) اعلام کردکه اولین بار در جهان تفنگ تک تیرانداز برای ناتو ساخت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیسلاو لوبایف مدیر کل شرکت توسعه دهندهLobaev Arms اظهار داشت: روسیه اولین تفنگ چند کالیبر جهان "ویرانگر" را ساخته است که قادر به شلیک فشنگ های ناتو در وزن 12.7 در 99 میلی متر است.
به گفته این متخصص، مزیت اصلی تفنگ جدید ماژولار بودن آن است.وی تاکید کرد: در "ویرانگر" ما اولین کسی بودیم که متوجه توانایی تک تیراندازها برای تغییر لوله ها برای دو کالیبر به طور همزمان - ناتو و داخلی، بسته به ماموریت رزمی که با آن روبرو هستیم، بودیم.
T-5000 Sniper Rifle Tested In The Moscow Region - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2017
کلوپ ویدیو
تست تفنگ نسل بعدی توسط تک تیرانداز درمسکو(ویدیو)
وی تاکید کرد که این امر چشم انداز صادرات آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
لوبایف خاطرنشان کرد که سلاح جدید دارای دقت شلیک 0.5 دقیقه قوس است که برای کالیبر 12.7 منحصر به فرد است - بنابراین، تفنگ چهار برابر دقیق تر از برت آمریکایی (2 دقیقه قوس) شلیک می کند. چنین دقت بالایی به او اجازه می دهد تا یکی از دشوارترین وظایف - مبارزه با واحدهای تک تیرانداز دشمن را انجام دهد.
شرکت توسعه تجهیزات Lobaev Arms دارای دوربردترین سلاح های کوچک تا به امروز است. تفنگ "گرگ و میش" به شما امکان می دهد با تیراندازی دقیق به هدفی در فاصله 2.5 کیلومتری، 4.2 کیلومتری - با تیراندازی رکورد بزنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала