Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: فاصله ما با رئال افتضاح است

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با سویا، درباره وضعیت جدول لالیگا و فاصله با رئال مادرید حرف زد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد چهارشنبه بارسلونا در ورزشگاه سانچز پیزخوان مهمان سویا در دیدار معوقه است و دیدار دشواری در پیش دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.
او در مورد دیدار با سویا گفت:" یک فرصت دیگر برابر یک رقیب مستقیم داریم. آن‌ها خیلی خوب کار می‌کنند. توجهات بیشتر به بایرن در خارج از اسپانیا است اما باید به چگونگی کار سویا با لوپنگی که یکی از بهترین‌هاست هم نگاه شود. همچنین مونچی . آنها رقیب مستقیم هستند و 10 امتیاز فاصله داریم. لحظه خوبی است. مشتاقانه در انتظار بازی هستم. این 3 امتیاز می‌تواند به ما روحیه زیادی دهد."
سرمربی بارسا در مورد اختلاف با رئال مادرید گفت:" 61 امتیاز اختلاف داریم که فاصله خیلی زیادی است اما بازی های زیادی هم باقی مانده و از حالا چیزی را رد نمی‌کنم .وضعیت فعلی و این فاصله نشان می‌دهد که چقدر افتضاح کار کرده‌ایم."
ژاوی در ادامه در مورد بازیکنان باتجربه تیمش صحبت کرد و گفت:" پیکه، آلبا، دی‌یونگ، تراشتگن ... همچنین متعهد هستند و مدل بازی ما را خوب درک می‌کنند. من نقش جوانان را برجسته‌تر می‌کنم اما تمام بازیکنان متعهد هستند و این شگفت انگیزه ."
سرمربی بارسلونا در پایان در مورد خشونت بازیکن رئال برابر کادیز نیز صحبت کرد و گفت:" من در مورد عملکرد داوران صحبت نمی‌کنم. کار داور بسیار دشوار است، آنها از VAR هم کمک می گیرند، اما این تکنولوژی کار را سخت می کند. من اینجا نیستم که در مورد سرخ یا زرد بودن رنگ کارت کاسمیرو در بازی نظر بدهم و این موارد به من ربطی ندارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала