Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام سه ستاره یوونتوس در فهرست خریدهای زمستانی آرسنال

© REUTERS / MASSIMO PINCAبرشلونة يسحق يوفنتوس بعد "هاتريك غير محتسب" لموراتا
برشلونة يسحق يوفنتوس بعد هاتريك غير محتسب لموراتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، آرسنال در حال بررسی جذب سه ستاره یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات جنوری آینده است.
به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه توماس پارتی غنائی و محمد الننی مصری، دو بازیکن خط میانی آرسنال برای اشتراک در رقابت‌های جام ملت های آفریقا راهی این رقابت‌ها می‌شوند، میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، مایل است خط هافبک خود را با یک یا دو بازیکن جدید تقویت کند.
گزارش مارکا، دژان کولوسفسکی و آرتور ملو در لیست خریدهای زمستانی آرتتا قرار دارند و احتمال بازگشت آرون رمزی ولزی نیز مطرح است.
هر سه بازیکن مورد اعتماد ماسیمیلیانو آلگری نیستند و کمتر در ترکیب بانوی پیر از سوی سرمربی ایتالیایی استفاده می‌شود و همین موضوع سبب شده تا آن‌ها به جدایی و ترک تورین بیندیشند.
از سویی هم یوونتوس به پیر امریک اوبامیانگ علاقه‌مند است و در صورتی که با توپچی‌ها وارد مذاکره شود، احتمال می‌رود معاوضۀ میان دو باشگاه صورت گیرد.
آرسنال در حالی به این بازیکنان علاقه نشان داده است که این تیم در تابستان گذشته 6 خرید بزرگ انجام داد و 145 میلیون یورو را صرف خرید بن وایت، مارتین اودگارد، آرون رمزدیل، تاکهیرو تومیاسو، آلبرت سامبی لوکونگا و نونو تاوارس کرد.
این تیم با جذب این ستاره‌ها نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر با 32 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و همین موضوع سبب شده مدیران باشگاه به فکر تقویت بیشتر تیم باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала