جسد "خون‌آلود" یک مرد در جاغوری غزنی پیدا شد

© https://twitter.com در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی نیروهای گروه طالبان به دکانداران منطقه‌ی "بابه" در این ولسوالی دستور داده تا پرچم این گروه را بر دکان‌های ‌شان نصب کنند.
 در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی نیروهای گروه طالبان به دکانداران منطقه‌ی بابه در این ولسوالی دستور داده تا پرچم این گروه را بر دکان‌های ‌شان نصب کنند. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
یک منبع معتبر صحی در ولایت غزنی تأیید می‌کند که جسد "خون‌آلود" یک مرد در ولسوالی جاغوری این ولایت یافت شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "اطلاعات روز" این منبع که نخواست هویتش فاش شود، به روزنامه گفته است که جسد این مرد پس از چاشت روز گذشته از منطقه‌ی "قادی" ولسوالی جاغوری یافته شده است.
به گفته‌ی منبع، این مرد میان‌سال بوده و هنوز هویت او تشخیص نشده است. او تأکید کرد که آسیب تنها در سر و صورت او مشاهده می‌شود.
در تصاویری که از این مرد در اختیار رسانه ها روز قرار گرفته، نشان می‌دهد که صورت او خونین است.
هنوز مشخص نشده که این مرد چگونه به قتل رسیده است.
این درحالی است که درتاریخ چهارم عقرب امسال اجساد پنج نفر از اهالی جاغوری و ولسوالی قره‌باغ از منطقه‌ی "طاقچین" قره‌باغ پیدا شده بود.
منابع در آن زمان گفته بودند که افراد کشته‌شده از قوم "هزاره" اند. به گفته‌ی آنان، اجساد این افراد از یک ساحه‌ی مرزی در قره‌باغ یافته شده بود.
با تسلط طالبان، قتل‌های هدفمند و رویدادهای جنایی در بخش‌های مختلف ولایت غزنی در جنوب‌شرق کشور و به‌ویژه ولسوالی جاغوری به‌گونه‌ی نگران‌کننده افزایش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала