Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام انسان دوستانۀ رونالدو جهت کمک به قربانیان فوران آتشفشان در جزایر قناری

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پیراهن تیم ملی کشورش را با امضأ و پیامی که با دست خود روی آن نوشته است، به حراج گذاشته تا به قربانیان فوران آتشفشان در جزایر قناری کمک مالی کند.
به گزارش اسپوتنیک، از چند روز به اینسو، چندین فوران شدید آتشفشانی در جنوب جزیره لا پالما روی داده است و هنوز نیز ادامه دارد. پرتاب سنگ و گدازه‌های داغ از دهانه آتشفشان خسارات زیادی به بار آورد و به گفته مقامات محلی، از جمله یکصد خانه در پی این سانحه تخریب شده‌اند.
این فوران سبب تخلیه هزاران نفر از ساکنان و تخریب بیش از 350 خانه شده است و آواره‌های زیادی به جا گذاشته که به کمک و همیاری نیاز دارند.
در همین حال کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد که همواره در فعالیت‌های انسان دوستانه مشارکت داشته است، تلاش دارد تا با مردم جزایر قناری نیز کمک کند و به همین منظور پیراهن تیم ملی کشورش را با امضأ و پیامی که با دست خود روی آن نوشته است، به حراج گذاشته است.
او روی پیراهنش نوشته است:" حتی قدرت یک آتشفشان با قدرت یک نخل برابر نیست. من از جزیره زیبا حمایت می کنم."
جزایر قَناری مجمع‌الجزایری است مرکب از هفت جزیره در اقیانوس اطلس، نزدیک به ساحل مراکش و یکی از 17 منطقه خودمختار اسپانیا است و پایتخت آن لاس پالماس می‌باشد. این منطقه دارای درخت‌های بی‌شمار نخل است و به همین منظور رونالدو در پیامش به نخل اشاره داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала