پرواز پهپاد اکتشافی در روسیه آغاز شد+ویدیو

© Photo / VK / kronstadtgroupUAV Orion
UAV Orion - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: آزمایش پهپاد اکتشافی مجهز با رادارمدرن "اوریون" در روسیه آغاز گردید.
به گزارش اسپوتنیک، پهپاد روسی "اوریون" می تواند به سکویی برای انجام اکتشاف راداری اهداف زمینی و بحری تبدیل شود. این دستگاه همچنین قادر خواهد بود برای اهداف کشف شده و حمله یک سیستم کنترل تاکتیکی واحد تعیین هدف را صادر کند.
گفته شده است که برای شناسایی "اوریون" یک رادار چند منظوره دریافت کرد که امکان شناسایی الکترونیکی منابع مختلف تشعشع، به طور مثال، سیستم های راکتی دافع هوا را فراهم می کند.
بر علاوه این، پهپاد بدون سرنشین تحت آزمایش می‌تواند گزارشات هدف را برای گروهی از پهپادهای کامیکاز یا سایر طیارات تهاجمی ارسال کند.
قابل ذکر است که اوریون قادر است تا ارتفاع 7000 متری صعود کند، سرعت آن 200 کیلومتر فی ساعت است و دستگاه می تواند تا 24 ساعت در ماموریت خود را اجرا نماید. با حداکثر وزن برخاست 1150 کیلوگرم، و وزن محموله 200 کیلوگرم است.
اوریون علاوه بر شناسایی، قابلیت حمله به اهداف زمینی و هوایی را نیز دارد. در زمین تمرین در منطقه کریمه، یک پهپاد با استفاده از راکت هوا به هوا به یک پهپاد دیگر برخورد کرد. این راکت از فاصله 4000 متری پرتاب شد. اوریون توانایی حمل بمب های رهبری شدهKAB-20 و KAB-50، بمب های هدایت شدهUPAB-50، بمب های انفجاری قوی FAB-50 و راکت های هدایت شدهKh-50 را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала