Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر و پسر دوست داشتنی کنار هم؛ مصاحبه جالب رونالدو و فرگوسن+ویدیو

© AFP 2023 / ANDREW YATESالبرتغالي كريستيانو رونالدو
البرتغالي كريستيانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
کریس رونالدو یک بار دیگر احساسات نابش در قبال سر الکس فرگوسن را بیان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد در آخرین روزهای سال نو میلادی، مصاحبه ای جالب را از کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن در کنار هم منتشر کرده است که این دو صحبت ها و خاطرات جالبی را برای هواداران بازگو کرده اند.
رونالدو که تابستان گذشته پس از 12 سال دوری دوباره به یونایتد برگشت، از خاطره تلخ مرگ پدرش در سال 2005 و نحوه برخود فرگوسن با او صحبت کرد.
رونالدو گفت:
"ما لحظات بسیار زیبایی را با هم داشتیم و جام های زیادی کسب کردیم، اما چیزی که همیشه در قلبم آن را نگه می دارم، روزی بود که پدرم در بیمارستان بستری بود. من احساساتی و خیلی ضعیف بودم، رفتم که با فرگوسن صحبت کنم، او به من گفت: "برو آنجا با او باش."
رونالدو گفت:
بازی‌های سختی پیش رو داشتیم و من بازیکن کلیدی تیم بودم، اما او شرایط من را درک کرد و از من ‌خواست در کنار خانواده‌ام باشم. این خیلی برایم ارزشمند بود، حتی بیش از قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان.
فرگوسن نیز در خصوص این روز و این اتفاق گفت: "می دانستم که او بیمار است و برای کریستیانو مهم بود که آنجا باشد. زمانی میرسد که از باشگاه و چیزهای مهم تری هم هستند که خانواده یکی از آنهاست.
در گفتگوی جالب بین رونالدو و فرگوسن، سرمربی سابق یونایتد گفت که 45 دقیقه قبل از شروع هر مسابقه را هرگز دوست نداشته است.
او گفت:
آن زمانی بود که من از آن لذت نمی بردم، زمانی که تیم در حال گرم کردن بود و من در دفتر نشسته بودم و به تنهایی تلویزیون تماشا می کردم. این تنها دوره ای است که از آن لذت نمی بردم، ولی زمانی که بازی شروع میشد، فوق العاده بود.
من متعقدم، به عنوان یک مدیر باید کاری کنید که مردم احساس ارزشمندی کنند. من هرگز نمی توانستم از کنار کسی، بازیکنان، کارکنان آشپزخانه، زمین داران بدون اینکه چیزی بگویم عبور کنم. همیشه میگفتم: صبح بخیر حالت خوب است پدر و مادرت چطورن؟
سرمربی پرافتخار شیاطین سرخ افزود:
این بسیار مهم است که مردم تشخیص دهند که شما به آنان اهمیت و علاقه نشان می دهید. ارتباطات یعنی همین. شما باید اعتماد و اطمینان را در بین مردم ایجاد کنید.
رونالدو برای اولین بار در سال 2003 به عنوان جانشین دیوید بکهام، پس ازینکه در دیدار دوستانه اسپورتینگ لیسبون و یونایتد در ترکیب تیم پرتگالی درخشید، به الترافرود آمد. او می گوید فرگوسن این انتقال را ممکن کرد.
او گفت:
من انگلیسی صحبت نمی‌کردم و این برایم سخت بود، اما ارتباط مربی از ابتدا با من بسیار خوب بود. وقتی در اسپورتینگ ملاقات کردیم، می توانید تصور کنید که صحبت کردن با سر الکس فرگوسن به عنوان یک جوان 18 ساله یک رویا بود. او فوراً نشان داد که چه افکاری دارد. من آن را به خوبی به یاد دارم، آن روز برای من یک روز خاص بود.
رونالدو گفت:
در اوایل یونایتد، از بودن در کنار گیگز، اسکولز و کین کمی عصبی بودم. اما فرگوسن خیلی به من کمک کرد، او مرا به دفتر صدا و من را کمک کرد تا چطور در تیم جا باز کنم. من آن را بسیار قدردانی می کنم. رفتار او با من مثل داشتن پدر در فوتبال بود. آنچه او به من گفت: من همیشه انجام داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала