ویدیوی نابودی شبه نظامیان سوری از سوی پهپادهای انتحاری روسیه

© Photo / KALASHNIKOV MEDIAБарражирующий дрон-камикадзе "ZALA Ланцет" на ежегодной презентации концерна "Калашников" в Москве
Барражирующий дрон-камикадзе ZALA Ланцет на ежегодной презентации концерна Калашников в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه ویدیوی از شبه نظامیان مشهور سوری که از سوی پهپادهای کامیکازه این کشور نابود شده را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدیوی از نابودی تروریست‌ها و تسلیحات آنها در سوریه که از سوی پهپادهای رزمی این کشور هدف قرار گرفته بود، منتشر کرد.
الکساندر روگاتکین، روزنامه نگار شبکه تلویزیونی "روسیه ۱" بخشی از این تصاویر را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
به گفته آندری، سرباز نیروهای عملیات ویژه روسیه، در اپریل ۲۰۲۰، یک شبه نظامی گروه تروریستی هیئت تحریر شام (ممنوعه در فدراسیون روسیه) به کاروان ارتش سوریه شلیک کرده و دو لاری را سوزاند. پس از آن، عملیات شناسایی هوایی منطقه را آغاز کردیم و در جریان شناسایی، بخشی از موشک‌های هدایت شونده ضد تانک به رهبری این تروریست را کشف کردیم.
آندری افزود: تروریستی که از هوا به دنبال او بودیم، با نام مستعار "اسنایپر توی" شناخته می شود، زیرا به خود می بالید که حدود ۳۰ تانک و بالگرد نیروهای دولتی سوریه را با استفاده از سیستم های موشکی TOW منهدم کرده است.
یک پهپاد کامیکازه ستیزه‌جویی را در حالی که پرتابگر موشکی را در موقعیت مستقر می‌کرد، مشاهده کرد. از آنجایی که در آن موقعیت شناسایی "اسنایپر توی" غیرممکن بود، ارتش تصمیم گرفت کل گروه تروریست‌ها را از بین ببرد. با وجود این واقعیت که ستیزه جویان صدای سقوط لانتست را شنیدند، دو ثانیه طول کشید تا از موتر شان فرار کنند و همگی بر اثر زخمی شدن با ترکش جان باختند. دومین پهپاد کامیکازه نیز تاسیسات TOW را نابود کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала