Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ زمستانی یوونتوس برای خروج از بحران مشخص شد

© REUTERS / Massimo PincaJuventus, Milan, İtalya Kupası
Juventus, Milan, İtalya Kupası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس تصمیم دارد در زمستان برای جذب پیر امریک اوبامیانگ و آنتونی مارسیال اقدام کند و رمزی را به فروش برساند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از روی کار آمدن ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس، تصور می‌شد این تیم دوباره به روزهای اوج خودش باز گردد و بار دیگر در ایتالیا و اروپا قدرت‌نمایی کند، اما جدایی رونالدو سبب شد تا این تیم بیشتر از گذشته تضعیف شود و روزهای تاریک برای بانوی پیر ادامه یابد.
یوونتوس با آن که به عنوان صدرنشین از گروه خودش به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، در رقابت‌های سری‌آ بسیار ضعیف ظاهر شده و با 31 امتیاز از 18 بازی در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.
همین موضوع سبب شده تا مدیران این باشگاه به فکر تقویت تیم شان در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی باشد و برنامۀ منظمی برای تقویت خط حمله و خط میانی دارد.
براساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، یووه قصد دارد در ماه جنوری پیر امریک اوبامیانگ را از آرسنال و آنتونی مارسیال را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد و خط حملۀ خودش را با این دو بازیکن تقویت کند.
یووه برای خط میانی نیز تصمیم دارد دو ستاره به خدمت بگیرد اما قبل از آن باید مک‌کینی و آرتور ملو را به فروش برساند تا جا برای حضور بازیکنان جدید باز شود.
کولوسفسکی سوئدی نیز در فهرست فروش این باشگاه قرار دارد و در صورتی که یوونتوس با مشتریان این بازیکن به توافق برسد، قطعاً وی را خواهد فروخت.
در صورتی که آلگری به اهداف خودش دست یابد، تلاش خواهد کرد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیمش بدرخشد و سهمیه فصل بعد این رقابت‌ها را با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول سری‌آ به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала