Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلتو: "مودریچ کمی تب دارد و خسته است"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تایید کرد که ادن هازارد برای رئال مادرید در بازی یکشنبه لالیگا مقابل کادیز به میدان خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از بازی با کادیز در لالیگا اظهار داشت که ادن هازارد فردا شب بازی خواهد کرد.
علی‌رغم مشکلات اخیر عضلانی اخیر ادن هازارد، کریم بنزما برای رویارویی با کادیز آماده است.
آنچلوتی همچنین درباره شیوع اخیر کووید در تیم مادرید صحبت کرد، در حالی‌که لوکا مودریچ، مارسلو، مارکو آسنسیو، گرت بیل، رودریگو گوس و آندری لونین همگی پس از مثبت شدن تست شان این هفته در دسترس نبودند.
بازی مقابل کادیز در بحبوحه شیوع کووید در ترکیب:
"ما در این هفته با شکست مواجه شدیم، اما آنهایی که آزمایش شان مثبت بود، حال شان خوب است. تیم به خوبی تمرین کرده و برای بازی آماده است."
به تعویق انداختن بازی
"ما هرگز به تعویق فکر نکردیم. فکر می‌کنم فوتبال و جامعه باید با این ویروس زندگی کنند. ما باید ادامه دهیم، اما مراقب باشیم. باشگاه از این نظر بسیار هوشیار است."
لوکا مودریچ:
"او در حال حاضر تست‌اش منفی است، اما هنوز در انزوا است. او کمی خسته است و دمای بدنش بالاست. او در بازی آخر هفته بازی نخواهد کرد. بعد از آن باید ببینیم قوانین چه می‌گویند. ما منتظر شفاف سازی هستیم زیرا آنها روشن نیستند."
هرج و مرج قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا:
"این واقعا ضعیف بود. اما ما به زودی به تساوی خود [مقابل پاریسن‌جرمن] فکر خواهیم کرد. این یک درگیری واقعاً هیجان‌انگیز در برابر مخالفان بسیار خواستار خواهد بود."
کریم بنزما:
"او به تنهایی تمرین کرده است، اما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. او بازی خواهد کرد."
طلاعات بیشتر در مورد هازارد:
"او از ابتدا بازی خواهد کرد. نه به خاطر غیبت‌ها. او واقعاً خوب تمرین کرده است. ذهنیت او تغییر نکرده و همان میل و انگیزه همیشه را دارد و می‌خواهد بازی کند زیرا خوب تمرین کرده و شایسته آن است. مشکل این است که او همیشه نتوانسته 100% تمرین کند. در نیم فصل اول، او تحت تاثیر این واقعیت است که وینیسیوس و بنزما در چنین فرم خوبی بوده اند. و در سمت راست ترجیح دادم بین آسنسیو و رودریگو متناوب باشم. او همه چیز را در اختیار دارد تا نیم فصل دوم بسیار خوبی را پشت سر بگذارد و بازیکن مفیدی برای ما باشد."
آیا بارسلونا در حال حاضر رقیب مستقیم است؟
آنها رقیب مستقیم نیستند، نه. تیم‌های دیگری مانند سویا و اتلتیکو مادرید در جلوی آنها قرار دارند. اما آنها تا انتها به مبارزه ادامه خواهند داد و کیفیت رقابت را خواهند داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала