Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس در جام حذفی برای پی اس جی به میدان میرود

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
سرخیو راموس دوباره به ترکیب پی اس جی اما این بار برای حضور در جام حذفی بر خواهد گشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس مدافع میانی اسپانیایی می‌تواند دومین بازی خود را از زمان پیوستن به پی‌اس‌جی در ماه جولای انجام دهد. شاگردان پوچتینو روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فیگنیس می‌روند.
سرخیو راموس اولین بازی خود برای پاریسی‌ها را در 28 نوامبر انجام داد اما این تنها بازی او برای باشگاهی است که در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به آن پیوست.
این مدافع 35 ساله 4 بازی اخیر را به دلیل خستگی عضلانی از دست داده و همین امر باعث شده که او در کنار هم تیمی‌هایش تمرین نکند. این هفته کاپیتان سابق رئال مادرید توانسته به طور عادی تمرین کند و پی‌اس‌جی تایید کرد که دیگر در لیست مصدومان نیست.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی یکشنبه کوپه دو فرانس اشاره کرد و گفت: "سرخیو خوب تمرین کرده است، باید ببینیم که او نیمکت نشین می‌شود یا فردا بازی می‌کند."
پاریسن‌جرمن در دور 64 با تیمی از لیگ ملی 3 بازی می‌کند که لیگ 3 ملی، معادل لیگ دسته پنجم است. هدف این است که راموس به تدریج آمادگی جسمانی خود را بهبود بخشد تا در دیدار یک شانزدهم آخر لیگ قهرمانان اروپا مقابل باشگاه سابقش رئال مادرید در ماه فبروری به 100 درصد آمادگی برسد.
راموس در ماه جولای با انتقالی آزاد به پاریس رفت. اما از آن زمان او فقط یک بازی انجام داده است که مقابل سنت اتین در پایان ماه گذشته اتفاق افتاد. او 90 دقیقه کامل را بازی کرد اما کاملاً فرسوده و با خستگی عضلانی که او را از تمرین با بقیه تیم باز داشت، به پایان رسید. اکنون او کاملاً آماده است تا نشان دهد که هنوز هم می‌تواند در سطح بالا حرکت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала