Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رمز موفقیت در این فصل؟ وظایف‌ام را با آرامش و تمرکز بیشتری انجام می‌دهم

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
وینیسیوس ژونیور ستاره برازیلی رئال مادرید، علت نمایش خوب این تیم در بازی‌های اخیر را وحدت و همبستگی بازیکنان و بالاتر از همه، فرم خوب مدافعان می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس به خاطر عملکرد خیلی خوبش در ماه نومبر، جایزه بهترین بازیکن لالیگا را از آن خود کرد. او برای سومین بار صاحب این جایزه شد و البته اصلا نمی‌توان نقش او را در پیروزی‌های اخیر لوس بلانکوس نادیده گرفت.
به نقل از مارکا، ستاره برازیلی پس از دریافت جایزه‌اش گفت:
"فکر می‌کنم از خیلی جهات پیشرفت کرده‌ام، اما بالاتر از همه، وظایف‌ام را با دقت، کیفیت و تمرکز بیشتری انجام می‌دهم. زمانی که تیم خیلی خوب است، بازی برای من نیز آسان می‌شود. احساس می‌کنم راحت‌تر از قبل می‌توانم احساساتم را در زمین کنترل کنم."
کهکشانی‌ها در این فصل زیر نظر آنچلوتی فرم بسیار خوبی دارند و در حال حاضر با یک بازی بیشتر، 8 امتیاز با سویا رده دومی فاصله دارند و تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا به ترتیب 13 و 18 امتیاز با رئال اختلاف دارند.
"علت نمایش خوب تیم این است که تمامی بازیکنان زحمت می‌کشند و باید بگویم که تیم از نظر دفاعی عملکرد خیره کننده‌ای داشته است و این موضوع باعث شده تا کار ما در خط حمله راحت‌تر شود."
وینیسیوس در این فصل 12 بار برای رئال مادرید گلزنی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала