Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای قهرمانی در کوپا دل‌ری و لیگ اروپا می‌جنگیم

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پیش از دیدار شاگردانش برابر الچه در پیوند به برخی از موضوعات صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا دیگر جایی برای اشتباه ندارد و باید فردا 3 امتیاز بازی با الچه را در نیوکمپ برای خود کند. کاتالان ها با 24 امتیاز در رده هشتم جدول لالیگا هستند.
ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر الچه گفت:
"ما می خواهیم پیروز شویم. برای تغییر پویایی مان به پیروزی نیاز داریم. کسب نتیجه برای ما ضروری است و به هر شش امتیاز بازی های باقی مانده در این سال نیاز داریم. حتی اگر نتیجه موردنظر هم به دست نیاید، فردا آزمون بزرگ دیگری برای ما است."
سرمربی کاتالان‌ها در ادامه با اشاره به اینکه او در تلاش کسب عنوان قهرمانی است، گفت:
"برای قهرمانی در کوپا دل ری و لیگ اروپا می جنگیم. احساسات برای پیشرفت و باور به کاری که انجام می دهیم خوب است اما فردا پیروز خواهیم شد، چاره ای جز پیروزی نداریم. این باشگاه برای کسب عناوین ایجاد شده است."
ژاوی در پایان در مورد خرید بازیکن جدید گفت:
"در حال حاضر شرایط اقتصادی دشواری داریم. باید واقع‌گرا باشیم و فکر می‌کنم تقویت تیم کار آسانی نباشد چون با محدودیت دستمزد مشکل داریم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من چیزی درباره هالند نمی‌دانم، همه به جذب او علاقه دارند."
افت بارسلونا همچنان ادامه دارد و حال آن ها 4 بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته اند که دو بازی در لالیگا بوده است.
بارسلونا با یک بازی کمتر از رقبای خود در لالیگا، فاصله 18 امتیازی را با صدر جدول تجربه می کند که به هیچ وجه برای این تیم قابل قبول نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала