آغاز نشرات شبکه تلویزیونی RT DE به زبان آلمانی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Офис телеканала RT в Москве
Офис телеканала RT в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
شبکه جدید خبری RT DE که استودیوهای خبری این شبکه در مسکو و برلین قرار دارد، نشرات شبانه روزی خود را به زبان آلمانی راه اندازی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، RT DE اخبار، برنامه های گفتگو و مستندهای زنده را پخش خواهد کرد.
آنطور که آنها با ما جنگیدند و در آلمان به جنگ ادامه می دهند، در هیچ کشوری در جهان با ما نجنگیدند. در عین حال تماشاگران آلمانی بسیار سپاسگزار بودند. این را نشانگرهای RT DE در وب سایت و شبکه های اجتماعی نشان می دهد که آنها بدون راه اندازی کانال تلویزیونی به آن دست یافتند.
مارگریتا سیمونیان سردبیر شبکه تلویزیونی RT: "طوری که ما با آنها مبارزه کردیم و در آلمان به مبارزه ادامه می دهند، در هیچ کشوری در جهان با ما مبارزه نکردند. در عین حال تماشاگران آلمانی بسیار سپاسگزار بودند. این را نشانگرهای RT DE در وب سایت و شبکه های اجتماعی نشان می دهد که آنها بدون راه اندازی کانال تلویزیونی به آن دست یافتند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مخاطبان آلمانی ما ناامید نشوند".
سیمونیان گفت: این برنامه به اروپا، از جمله کشورهایی که بالقوه مخاطبان آلمانی زبان زیادی دارند - آلمان، اتریش و سوئیس گسترش خواهد یافت. این کانال برنامه تحلیلی Fasbenders Woche با خبرنگار مشهور آلمانی توماس فاسبندر، برنامه آشپزی و سیاسی Kartoffelmus با مجری Tsukaina Gruno و همچنین برنامه های گفتگو و مستندهای دیگر را روی آنتن می برد. مدیر رسانه، تهیه کننده و نویسنده مشهور آلمانی، اولیور برندل، پیش از این به تیم RT DE پیوسته است.
دینارا توکتوسونوا، رئیس RT DE گفت: "ما شاهد علاقه فزاینده ای به RT در آلمان هستیم و خوشحالیم که اکنون محتوای ما نه تنها قابل خواندن و گوش دادن است، بلکه قابل تماشا است. بیننده ما علاقه مند است که مردمان روسیه امروز چگونه زندگی می کنند و این کشور از درون چگونه است".
RT به زبان آلمانی در سال 2014 به صورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی راه اندازی شد. اکنون RT DE از نظر تعداد تعاملات در فیس بوک در دوازده ماه گذشته، با دور زدن Bild، Spiegel، ZDF، Tagesschau (داده های Crowdtangle) شماره یک در میان رسانه های آلمانی زبان است. صفحه فیس بوک RT DE در میان 5 رسانه برتر آلمانی زبان از نظر بازدیدهای ویدئویی در دسته اخبار و سیاست، پیش ازSpiegel TV، Zeit Online وFocus Online (داده های آزمایشگاه Tubular) قرار دارد.
پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
پوتین نقض RT در خارج را اشتباه خواند
وب سایت کانال تلویزیونی RT (RT.com) از نظر تعداد بازدید از آلمان (داده های SimilarWeb) دویچه وله (DW.com) را دور می زند.
آغاز راه اندازی RT DE در آلمان با حمله بی سابقه مقامات و رسانه های آلمانی همراه بود.
در گزارش وزارت کشور درباره عملکرد ضد جاسوسی آلمان در سال 2020، RT در بخش "جاسوسی و سایر فعالیت های اطلاعاتی" ذکر شده است. در آن زمان، رئیس بوندستاگ، ولفگانگ شوبله، گفت: "مسکو با کمک شبکه تلویزیونی روسیه تودی سعی دارد به طور هدفمند آلمانی هایی را که ریشه روسی دارند، دستکاری کند".
Rheinische Post: "قدرت رسانه ای روسیه در آلمان در حال افزایش است. بر اساس ارزیابی سوزان اسپان، کارشناس اروپای شرقی، RT DE از نظر تعداد مشترکین فیس بوک در اوایل نوامبر از دویچه وله پیشی گرفت".
در اگوست 2021، RT DE یک امتناع رسمی از دریافت مجوز پخش از لوکزامبورگ دریافت کرد که به "اطلاعات و تحلیل مقامات آلمانی" اشاره داشت. در سپتامبر، یوتیوب دو کانال RT DE را بدون حق بازیابی، به اتهام "نقض قوانین انجمن" حذف کرد. در همان زمان، RT DE با دور زدن دویچه وله و دیگر رسانه‌های آلمانی در جایگاه چهارم از نظر نفوذ در میان رسانه‌های آلمانی زبان قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала