کاهش وزن بدون رژیم و ورزش

© Fotolia / Africa Studioدانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است
دانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
متخصص تغذیه بریتانیایی از روشی نام برده است که بدون رژیم غذایی و ورزش می‌توانید 12 هفته شش کیلو وزن کم کنید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسپرس، مایکل موزلی، متخصص تغذیه بریتانیایی گفت که یک انتخاب زمان مناسب برای شام به شما کمک می‌کند بدون هیچ تلاش اضافی وزن کم کنید.
وی توصیه کرد که سه ساعت قبل از خواب غذا نخورید و از میان وعده‌های عصر صرف نظر کنید تا شاهد بهبودی در سلامتی و شکل بدن تان باشید.
این متخصص رای تایید سخنان خود به تحقیقات اشاره کرد که توسط دانشگاه ناتینگهام و دانشگاه علوم طبی تهران انجام شده است. در این تحقیقات 82 زن سالم که دارای اضافه وزن بودند، شرکت کردند. یک چیزی که آنها با هم وجه مشترک داشتند این بود که حدود ساعت 10 شب غذا خوردن را تمام کردند.
شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند و از آنها خواسته شد که قوانین آزمایش را به مدت 12 هفته رعایت کنند. برخی از شرکت کننده در زمان معمول به خوردن شام خود ادامه دادند و برخی دیگر از آنها سه تا چهار ساعت قبل از خواب، شام می‌خوردند. در نتیجه شرکت کنندگان در گروه دوم به‌طور متوسط هفت کیلوگرام وزن کم کردند.
موزلی می‌گوید: آنها (شرکت کنندگان) از سانتی‌متر اضافی دور کمر خلاص و همچنان کلسترول و چربی خون در آنها کاهش یافت.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که دیر غذا می‌خوردند نسبت به کسانی که سه ساعت قبل از خواب شام می‌خوردند، در شب 10 درصد کمتر چربی می‌سوزانند. این متخصص تغذیه افزود که بهتر است غذاهایی که برای میان وعده عصر در نظر گرفته شده است در طول روز مصرف شود.
دانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
متخصص تغذیه از پنج اشتباه مهم حین کاهش وزن نام برد
پیش از این، مایکل موزلی، متخصص تغذیه بریتانیایی درباره فواید شکلات تلخ صحبت و به کسانی که می خواهند وزن کم کنند توصیه کرده بود که از آن استفاده کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала