افزایش سن ازدواج برای دختران هند

© AP Photo / Ajit SolankiМолодожены после массовой свадебной церемонии в Индии
Молодожены после массовой свадебной церемонии в Индии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
کابینه هند به پیشنهاد افزایش سن ازدواج برای دختران به 21 سال موافقت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، The Hindu به نقل از رئیس سابق حزب ساماتا، رئیس گروه ضربت چهار نفره تهیه‌کننده این پروژه، جایا جایتلی، خبر داده است که کابینه وزیران هند پیشنهادی را برای افزایش حداقل سن ازدواج برای دختران تصویب کرده است.
دولت تصمیم گرفته است که سن ازدواج زنان را با سن مردان برابر و از 18 سال به 21 سال افزایش دهد. پیش نویس اصلاحیه قانون منع ازدواج کودکان در سال 2006 در جلسه زمستانی جاری به مجلس ارائه خواهد شد.
اجازه ثبت ازدواج غیرمسلمانان در ابوظبی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
اجازه ثبت ازدواج غیرمسلمانان در ابوظبی 
Jightly دلایل توسعه اصلاحات را توضیح داد. به گفته او، ازدواج دختران در سن 18 سالگی فرصت ورود به دانشگاه را از آنها سلب می کند، در حالی که مردان فرصت دارند تا برای بزرگسالی آماده شوند و شروع به کسب عایدات کنند. "ما باید به آنها (دختران) فرصت بدهیم تا درآمد کسب کنند و با مردان برابر باشند. رئیس گروه هدف گفت: او نمی تواند در 18 سالگی برابر شود، زمانی که یک مرد 21 سال فرصت دارد تا این کار را انجام دهد.
بسیاری از وزارت های هند از این پیشنهاد حمایت کردند و اعلام کردند که دختران باید در زمان اولین بارداری خود حداقل 21 سال سن داشته باشند.
در سال 2019، وزارت عدلیه عربستان سعودی ازدواج زیر 18 سال را ممنوع کرد. ازدواج قبل از 18 سالگی مستلزم تصمیم محکمه اختصاصی است که مشخص می کند "این ازدواج به نفع واقعی نوجوان است و آیا به او آسیب می رساند یا خیر."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала