Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان رویای همبازی شدن هالند و امباپه؛ رئال بچه غول را نمی‌خواهد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد کیلیان امباپه نیاز رئال مادرید را در خط حمله مرفوع می‌کند و این تیم نیازی به جذب هالند ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که چندی پیش وکیل ارلینگ هالند باشگاه های مختلفی شامل بارسلونا و رئال مادرید را در لیست مشتریان اصلی این ستاره قرار داد، اما خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز از روزنامه مارکا گزارش داده است که رئال هر چند که رابطه بدی با ایجنت ایتالیایی ندارد، اما در روزهای اخیر با وی در خصوص این انتقال تماسی نگرفته است.
مارکا گزارش می‌دهد؛ در حقیقت درست است که مدیران رئال به خرید هالند علاقمند هستند اما نمی خواهند که برای این خرید دست به جنون بزنند.
بر اساس این گزارش، رئال می داند که از نظر مالی نمی تواند با پیشنهاد باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی و پی اس جی رقابت کند و این انتقال فقط در صورتی امکان پذیر است که خود هالند درست مثل امباپه، مسائل مالی را در اولویت قرار ندهد و خواهان انتقال به مادرید باشد.
رئال فصل آینده با حضور امباپه ضرورت چندانی به خرید هالند حس نخواهد کرد و به همین خاطر است که به نظر می رسد که رئال نمی خواهد برای خرید ارلینگ دست به جنون بزند.
هالند همانند فصل گذشته، در رقابت های فصل جاری نیز عملکرد فوق العاده در ترکیب تیمش داشته و در 15 بازی 11 گل به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала