Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی پیش از دیدار با کادیز: "تجربه دوره پیش به من کمک کرد که اشتباه نکنم"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید نمی‌خواهد تیم‌اش پس از غلبه بر ماراتُن اصلی مسابقات، حالا قبل از بازی با کادیز آرام بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید پس از 10 پیروزی متوالی امروز به تمرینات باز می‌گردد تا برای دیدار یکشنبه آینده مقابل کادیز آماده شود. بازیکنان و کادر فنی پس از شکست اتلتیکو مادرید در دربی یکشنبه گذشته در سانتیاگو برنابئو، از دو روز تعطیلی لذت بردند و امروز صبح دوباره در "سیوداد دپورتیوا د والدبباس" با هدف حفظ پویایی خوب خود، لباس های خود را به تن خواهند کرد.
کهکشانی‌ها در بهترین لحظه فصل از نظر بازی و نتیجه و با روحیه بالا در صدر جدول قرار دارند و با فاصله خوب امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، قصد دارد با پیروزی سال را به پایان برساند.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، پس از گذراندن موفقیت آمیزترین بخش مسابقه، با پیروزی‌های معتبر مقابل اتلتیکو، سویا، رئال سوسیداد و اینترمیلان و... ماموریت جدیدی پیش رو دارد. سرمربی ایتالیایی می‌داند که تیم نمی تواند آرام بگیرد و در نشست خبری پس از دربی هشدار داد که پس از اتفاقی که در مرحله اول رخ داد، درس گرفته است.
فصل قبل این تیم در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت‌های مختلف و رکود بازی فروپاشید و بدون قهرمانی به پایان رساند.

آنچلوتی می‌گوید: "تجربه دوران قبل می‌تواند به من کمک کند که اشتباه نکنم. می‌دانم که در قسمت دوم فصل می‌توانیم تله‌هایی را تجربه کنیم. رکود روانی می‌تواند برای شما گران تمام شود."

اولین لمس سنگی برای سنجش وضعیت سرخوشی مادرید، کادیز خواهد بود، رقیبی که پیش از این برای تمدید این بازی مناسب است و با بحران کامل نتایج در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала