Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام جدید در انگلیس؛ چوکی‌های ریلی استمفورد بریج فعال می‌شود

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
چلسی تایید کرد که محاکمه ایمن با بازی مقابل لیورپول در 2 جنوری آغاز خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی با شروع بازی خانگی‌اش مقابل لیورپول در تاریخ 2 جنوری، به اولین باشگاه لیگ برتری تبدیل خواهد شد که در شرایط ایمن آزمایش می‌کند.
باشگاه غرب لندن امروز این خبر را تایید کرد و اعلام داشت که کرسی‌های ریلی جدید آنها در اولین بازی شان در سال 2022 به طور کامل فعال خواهد شد.
منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، چلسی و کاردیف همگی در طرح آزمایشی شرکت می‌کنند و آبی‌ها اولین تیمی هستند که این طرح را استارت می‌زنند.

در بیانیه‌ای، باشگاه چلسی آمده: "برای بازی لیورپول و بازی‌های آزمایشی بعدی، به همه هوادارانی که تکت در مکان‌های ایستاده امن دارند طبق معمول یک چوکی اختصاص داده می‌شود اما اکنون می‌توانند در طول بازی در جای اختصاص داده شده خود، قرار بگیرند."

این تصمیم یک تغییر بزرگ در فوتبال انگلیس است. از زمان وضع قوانین در سال 1989 و در پی فاجعه هیلزبورو، استادیوم‌های دو بخش برتر باید دارای ظرفیت کامل باشند.
این امر به محرومیت کامل از حضور در دو دسته برتر فوتبال انگلیس که در سال 1994 وارد شد، پایان می‌دهد. در استمفورد بریج، نواحی برای ایستادن ایمن در ردیف پایین پایه متیو هاردینگ و طبقات بالایی و پایینی شید‌اند است.
چوکی ریلی در تابستان معرفی شد اما تاکنون در این فصل به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است.

در بیانیه چلسی اضافه می‌شود: "معرفی مناطق ایستاده دارای مجوز بر اساس شواهدی از خطر ایمنی برای هوادارانی است که دائماً در مناطق نشسته می‌ایستند. علاوه بر این، بسیاری از طرفداران می‌خواهند این انتخاب بایستد و با ظهور راه‌حل‌های مهندسی جدید، تحقیقات SGSA نشان داده که می‌توان آن را با خیال راحت مدیریت کرد. پذیرندگان اولیه از طریق تحقیقات مستقل مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و یافته‌های پیش‌بینی‌شده در نیمه دوم فصل، توصیه‌های بعدی SGSA را به وزارت دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش (DCMS) در مورد انتشار گسترده‌تر بالقوه مجوز می‌دهد. لازم به ذکر است که ایستادن در سایر نقاط ورزشگاه ممنوع است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала