پوتین رهبری جهانی روسیه را در جنگ افزارهای جدید اعلام کرد

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по экономическим вопросам
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по экономическим вопросам - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه، رهبری جهانی روسیه در جنگ افزار های جدید را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که روسیه امروز در توسعه انواع تسلیحات مدرن از جایگاه پیشرو در جهان برخوردار است.
او افزود: "ما برابری تقریبی با ایالات متحده را هم از نظر وسایل نقلیه تحویلی و هم از نظر تعداد کلاهک‌ها (سلاح‌های هسته‌ای) حفظ می‌کنیم، اما با این وجود، در پیشرفت‌های امیدوارکننده‌مان، ما بدون شک رهبر هستیم".
رئیس‌جمهور گفت، ما به طور سنتی در پتانسیل تسلیحاتی در دسترس نیستیم، ما تنها در حال مدرن‌سازی نیستیم، بلکه سیستم‌های جدیدی را معرفی می‌کنیم. از این نظر، می‌توان با اطمینان گفت، که امروز با این شاخص در جهان شماره یک هستیم.
آغاز آزمایش دولتی راکت ابرصوت «زیرکن» روسی در سال آینده  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2020
آغاز آزمایش دولتی راکت ابرصوت «زیرکن» روسی در سال آینده 
وی خاطرنشان کرد، که امروزه تنها روسیه دارای سلاح های ابرصوت است، اما دیر یا زود دیگر قدرت های نظامی برجسته جهانی نیز این سلاح ها را در اختیار خواهند داشت.
پوتین افزود: "این معلوم خواهد شد. اما من فکر می کنم که ما می توانیم شرکای خود را با این واقعیت شگفت زده کنیم که وقتی آنها این سلاح ها را داشته باشند، ما به احتمال زیاد ابزاری برای مبارزه با این سلاح ها خواهیم داشت".
یادآوری می کنیم، که اکنون روسیه تنها کشوری در جهان است که موشک های ابرصوت از قبل در اختیار نیروها قرار می گیرد یا در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند. نیروهای مسلح در مجتمع هواپیمای خنجر در حال انجام وظیفه رزمی آزمایشی هستند، موشک مافوق صوت زیرکن در حال انجام آزمایش‌های دولتی است و موشک‌های راهبردی با یگان گلاید ابرصوت آوانگارد در حالت آماده‌باش هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала