Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگفته های لوای گلزن: من تابع همسرم هستم !

© AP Photo / Christophe EnaНападающий «Баварии» Роберт Левандовски с женой на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Нападающий «Баварии» Роберт Левандовски с женой на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
ستاره لهستانی بایرن مونیخ در گفتگو با روزنامه ایتالیایی توتوسپورت در خصوص اتفاقات سال 2021 سخن گفته است.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت لواندوفسکی که در همین نزدیکی ها 34 ساله خواهد شد چندی پیش در رقابتی نزدیک و فوق العاده حساس با لیونل مسی بر سر تصاحب توپ طلا قرار داشت و با توجه به رای خبرنگاران نتوانست به این مهم دست پیدا کند.
لوا که در طی سه فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در بایرن مونیخ داشته و در حال حاضر نیز یکی از بهترین مهاجمین دنیای فوتبال است، فصل گذشته با زدن 40 گل ضمن رکورد شکنی موفق شد برای نخستین بار صاحب کفش طلای اروپا شود.
وی که از سوی توتوسپورت به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2021 معرفی شده و جایزه پسرطلایی 2021 را دریافت کرده است، در گفتگو با این روزنامه ایتالیایی از سالی که گذشت صحبت کرده است.
جایزه پسر طلایی 2021
افتخار بسیار بزرگی است که از سوی هیات داوران به این عنوان دست پیدا میکند، این جایزه برایم ارزش زیادی دارد و این حس نیز فوق العاده است.
شکستن رکورد گرد مولر؟
در بازی مقابل آگزبورگ، هم تیمی هایم می خواستند به من کمک کنند، اما نمی توانستم گل بزنم و سپس در دقیقه 90 موفق به گلزنی شدم. حس کردم در یک فیلم اکشن حضور دارم که همه چیز در پایان اتفاق می افتد. لحظه فوق العاده ای بود.
گل مورد علاقه ات در سال 2021؟
گلم مقابل آگزبورگ مهم ترین گل بود، اما زیباترین گلم، قیچی برگردانم مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان بود. هرگز چنین گلی نزده بودم. بسیار سخت بود چون هوا خیلی سرد و برفی بود.
در این فصل چند گل میزنی؟
هیچ وقت حساب نکردم که چند گل میزنم، من سعی می کنم هر چقدر می توانم گلزنی کنم. من همیشه رویای زدن گلی مانند گلم در کیف را داشتم و حالا آن را انجام داده ام.
دهمین قهرمانی در بوندسلیگا یا قهرمانی در قهرمانان؟
هر دو
خطرناک ترین حریف بایرن در لیگ قهرمانان؟
منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید.
هم تیمی هایت در بایرن ؟
مدت طولانی ای است که در کنار توماس مولر بازی می کنم، ما یکدیگر را حتی با چشمانی بسته نیز درک و پیدا می کنیم. او می داند من چگونه بازی می کنم، حرکاتم به چه شکل است و کجا توپ می خواهم و بالعکس.
ناگلزمان؟
او روی تمام جنبه های تاکتیکی بسیار متمرکز است و در طول بازی انعطاف پذیری تاکتیکی دارد. او قادر است که بسیار سریع با شرایط بازی وفق پیدا کند.
راز آمادگی جسمانی ات؟
من قوانینی که همسرم، آنا که متخصص تغذیه است تعیین کرده را دنبال می کنم. او کسی است که مراقب شرایط جسمانی من و این که چه چیزی را و در چه زمانی باید بخورم، هست. از وعده های غذایی ناسالم و لاکتوز اجتناب می کنم و فواید آن برای بدنم قابل توجه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала