Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا جانشین ترشتگن را زیر چشم کرده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا Russia World Cup Germany Arrival
مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا  Russia World Cup Germany Arrival - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
بارسا در صورت جدایی ترشتگن، به دنبال جذب گلر 24 ساله بیلبائو است.
به گزارش اسپوتنیک، پایگاه اسپانیایی ال ناسیونال به نقل از منبع خبری دیگر میگوید، بارسا در صورتی که ترشتگن از این تیم جدا شود، اونای سیمون، دروازه بان اتلتیک بیلبائو را زیر چشم کرده است تا او را به نیوکمپ بیاورد.
تراشتگن که در سال 2014 از بوروسیا مونشن گلادباخ به بارسا پیوسته است و تا سال 2025 نیز با بلوگرانا قرارداد دارد، احتمال دارد در پایان فصل از جمع آبی اناری ها جدا شود.
وی تا کنون 297 بازی در تمامی رقابت ها برای کاتالان ها انجام داده است و 120 بار نیز کلین شیت کرده است.
طبق ادعای منبع خبری، سیمون گلر اتلتیک بیلبائو به عنوان جانشین تراشتگن توسط بارسلونا دنبال میشود و کاتالان ها می توانند در تابستان آینده برای جذب این بازیکن 24 ساله اقدام کنند.
بارسا همچنین به جذب آندره اونانا، دروازه بان آژاکس نیز فکر میکنند، اما مشکل اینجاست که اینتر نیز برای به خدمت گرفتنش وارد عمل شده است.
اونای سیمون در سال 2011 به تیم جوانان اتلتیک بیلبائو پیوست و پس از پیشرفت در رده های سنی پایین تیم باسکی، در سال 2018 به تیم اول دعوت شد.
سیمون از سال 2018 گلر اول بیلبائو و بیش از 100 بازی برای این تیم به میدان رفته است.
درخشش او در رقابت های لالیگا نیز باعث شد او به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شود و هم اکنون دروازه بان شماره اول لاروخا نیز به حساب می آید.
مشکل البته اینجاست که وی تا تابستان 2025 با اتلتیک بیلبائو قرارداد دارد و بدون شک بیلبائو قیمت بالایی از بارسا طلب خواهد کرد که باید دید لاپورتا میتواند آن را پرداخت کند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала