Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب بیل یا هازارد؛ دردسر آنچلوتی برای دربی مادرید در حضور آسنسیو و رودریگو

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید برای بازی امشب تیم‌اش برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا برای انتخاب خط حمله‌اش کمی دردسر خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی هنگام انتخاب این‌که چه کسی در خط حمله رئال مادرید برای دربی امشب مقابل اتلتیکو مادرید بازی کند، دچار دردسر می‌شود.
این درد سر شامل دو نفر از بزرگ‌ترین نام‌های تیم او نمی‌شود، با این حال، گرت بیل و ادن هازارد هر دو بعید به نظر می‌رسند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
تصمیمی که مرد ایتالیایی باید بگیرد، انتخاب بین رودریگو و مارکو آسنسیو برای سومین نقطه حمله در کنار وینیسیوس جونیور و کریم بنزما است.
سقوط بیل و هازارد
دادن نقش به بیل یا هازارد در این بازی از سوی آنچلوتی سخت است، مخصوصاً با توجه به این‌که وینیسیوس مسلماً بهترین دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند، بنزمای همیشه قابل اعتماد به آمادگی کامل رسیده و رودریگو و آسنسیو نیز تأثیرگذار هستند.
بیل و هازارد هر دو نام‌های بزرگی هستند، هر دوی آنها پول زیادی به دست می‌آورند و هر دو دچار مصدومیت‌هایی شده‌اند که باعث شده در فصول اخیر جایگاهی در کنار تیم نداشته باشند.
هازارد تا اینجای فصل 424 دقیقه بازی کرده اما در سه بازی اخیر تنها 9 دقیقه حضور یافته است. بیماری پس از تعطیلات ملی، او را از عمل‌کرد عالی اخیر رئال مادرید دور نگه داشته است، زیرا آنها به صدر جدول لالیگا رسیده‌اند و جایگاه‌اش را در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تضمین کرده‌اند.
این بازیکن بلجیمی تنها یک پاس گل نیز به ثبت رسانده که این کار را در اولین بازی فصل مقابل آلاوز انجام داد، در حالی‌که در واقع در کنار بیل و بنزما قرار گرفت.
در بازی بعدی، بیل تنها گل فصلش را در خارج از خانه برابر لوانته به ثمر رساند و سپس در هفته دوم سپتامبر مقابل سلتاویگو مصدوم شد و به طور کامل از کنار زمین ناپدید شد.
بیل در 13 نوامبر در بازی برای ولز تنها برای مصدومیت دیگری بهبود یافت، اما او در نهایت به اندازه کافی آماده شد تا بتواند دوباره به میدان برود و تا این لحظه به 200 دقیقه حضور در زمین برای رئال نرسیده بود.
بازگشت بیل و هازارد باعث نمی شود آنچلوتی زیاد به بازی یکشنبه فکر کند، زیرا بر اساس فرم فعلی، سه تیم جلو تقریباً در حال حاضر خودش را انتخاب می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала