Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیار سابق گواردیولا زیر ذره‌بین مدیران سیتی؛ پپ جایش را به شاگردش می‌دهد؟

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
سران باشگاه منچسترسیتی، مراحل پیشرفت میکل آرتتا را در آرسنال زیر نظر دارند و می‌خواهند وی در آینده جانشین پپ گواردیولا گردد.
به گزارش اسپوتنیک، میکل آرتتا سرمربی فعلی آرسنال، قبل از این که هدایت تیم لندنی را به عهده بگیرد، در منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا بود و روند پیشرفت خودش را در این تیم به خوبی طی کرد.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
ورزش
سران سیتی جانشین گواردیولا را انتخاب کردند
وی در حال حاضر با آرسنال به عنوان سرمربی پیشرفت خوبی داشته و تیمش در جمع شش تیم بالای جدول حضور دارد.
پیشرفت خوب آرتتا سبب شده تا مدیران منچسترسیتی وی را زیر ذره‌بین خویش قرار دهند و در صورتی که معیارهای مدنظر را کامل کند، پس از جدایی پپ گواردیولا وی را جانشین استادش سازند.
پپ در حال حاضر با منچسترسیتی تا پایان فصل 2022-2023 قرارداد دارد و گفته است که پس از اتمام قراردادش سیتی را ترک خواهد کرد.
ویب‌سایت ESPN، از اریک تن‌هاگ و میکل آرتتا به عنوان گزینه‌های جانشینی گواردیولا نامبرده است و مدعی‌ است که یکی از میان این دو نفر جانشین پپ خواهد شد.
آرتتا در حالی به سیتی لینک شده است که آرسنال از وی راضی است و در صورتی که روند رشد این تیم به خوبی پیش برود، قراردادش را برای مدت طولانی تمدید خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала