Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

9 روز بدون بازی برای تاتنهام؟ + عکس

© Photo / Facebook/Tottenham HotspurΠανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ
Πανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
تاتنهام ممکن است تا 19 دسامبر به خاطر کروناویروس نتواند بازی انجام بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال تاتنهام ممکن است تا 19 دسامبر دیگر بازی نکند زیرا شیوع کووید در این باشگاه باعث وضعیت بحرانی در مسابقات آنها شده است.
لندنی‌های شمالی قبلاً بازی‌های شان مقابل رن و برایتون به تعویق افتاد و هنوز مشخص نیست که در 9 روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
اسپرز قرار بود روز پنجشنبه در خانه‌اش در لیگ کنفرانس اروپا به مصاف رن برود، اما این بازی به تعویق افتاد و سفر یکشنبه این تیم نیز لغو شد.
بازی بعدی تاتنهام در خارج از خانه در زمین لستر، پنجشنبه آینده 16 دسامبر است، اما شک و تردید وجود دارد که آیا این برنامه نیز محقق خواهد شد یا خیر.
ستارگان باید به مدت 10 روز پس از آزمایش مثبت یا از زمانی که علائم را نشان می‌دهند، تست منفی بدهند. برخی از هشت بازیکن تیم اولی که تاکنون تست آنها مثبت بوده، می‌توانند برای بازی در دسترس باشند، اما بیشتر آنها همچنان در انزوا قرار دارند.
این در حالیست که تعدادی از بازیکنان جوان این تیم نیز در هفته گذشته آزمایشات شان مثبت بوده است. تست برخی از کارکنان سرمربی آنتونیو کونته نیز مثبت شده که گفته می‌شود سوالاتی در مورد سلامت ورزشی بازی با روباه‌ها ایجاد کرده است.
تیم برندان راجرز نیز شیوع کووید را تجربه کرده و اگر آن‌ها احساس می‌کنند که نمی‌توانند مسابقه دهند، اسپرز می‌تواند برای تعویق به لیگ برتر درخواست تجدیدنظر بدهد، همان روندی که برای مسابقه برایتون دنبال شد.
بسیاری از اعضای باشگاه قبلاً بر این باورند که بازی لستر لغو خواهد شد. اگر بازی در کینگ پاور نیز متوقف شود، این بدان معناست که تاتنهام تا دیدار لیورپول در 19 دسامبر بازی نخواهد کرد. لیلی وایت‌ها تنها سه روز بعد یک بازی خانگی در مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو را برابر رقیب سرسخت شان یعنی وستهم دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала