Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال پاک‌سازی در زمستان؛ کی بیرون می‌شود؟

© AFP 2023 / FRANCK FIFELogo PSG
Logo PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
پاریسن‌جرمن خود را آماده می‌سازد تا در تابستان با برخی ستاره‌هایش خداحافظی نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن که از تعادل خسته شده، یک ماه پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که کار کردن به طور معمول در رختکن با 33 بازیکن دشوار است. این یک تیر مستقیم به باشگاه بود که مسئول این استراتژی بود که باعث شد افرادی مانند ژاوی سیمونز برای دریافت فُرصت‌های بیشتر به آینده‌ای در جای دیگری فکر کند.
حالا پاریسن‌جرمن می‌خواهد در زمستان پاکسازی کند، امری که بر هفت بازیکن تأثیر خواهد کرد که قبلاً به آنها اطلاع داده شده که در دسترس نیستند و می‌توانند به دنبال راهی برای خروج باشند.
هم لئوناردو و هم الخلیفی فهمیده‌اند که پوچتینو برای به دست آوردن نظم باید تیم را سبک کند. اولین کسی که از تیم خارج می‌شود، ایکاردی است که انتظار می‌رود از فروش احتمالی پول بیشتری به دست آورد. مهاجم آرجانتینی هنوز تایید انتظاراتی را که در زمان ورودش از اینتر ایجاد کرده بود، برآورده نکرده و حالا اما او در خط حمله استفاده نمی‌شود زیرا گزینه پنجم پس از مسی، امباپه، نیمار و دی ماریا است. انتظار نمی‌رود که او دقایق زیادی تا پایان فصل داشته باشد.
دیالو یکی دیگر از بازیکنانی است که درب خروج به روی او باز شده است. اگرچه از ابتدا برای پوچتینو مهم بود، اما حضور نونو مندز در سمت چپ از برجستگی او می‌کاهد و خوان برنات اولین جایگزین برای جوان پرتگالی است. از این نظر، کورزاوا نیز پیامی مشابه سایر همکلاسی‌ها دریافت کرده است. با قرارداد تا سال 2024، این می‌تواند مشکل اصلی پاریسن‌جرمن باشد که برنامه‌های آتی برای او هم ندارد.
داگبا و دینا هم قرار نیست زیاد با پوچتینو بازی کنند و نه رافینیا که باشگاه قبلاً به او اطلاع داده بود که در برنامه مربی جایی ندارد، همانطور که اکیپ مدعی شد.
یکی دیگر از افرادی که به دنبال راهی برای خروج است، سرخیو ریکو است، زیرا او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو اظهار داشت و در آن اذعان نمود که قبلاً در تابستان تلاش کرده است، اگرچه همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. پشت سر دوناروما و کیلور ناواس، او تداومی نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала