Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران منچستریونایتد سرمربی بعدی تیم شان را انتخاب کردند + عکس

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط منچستر ایونینگ نیوز، هواداران منچستریونایتد ترجیح می‌دهند که اریک تن هاگ جانشین رالف رانگنیک در اولدترافورد شود.
به گزارش اسپوتنیک، ماه گذشته سران منچستریونایتد، اوله گونار سولسشر را به دلیل کسب نتایح ضعیف برکنار کردند و مایکل کریک به صورت موقت هدایت این تیم را به عهده گرفت.
پس از آن مدیران ارشد این باشگاه به جست‌وجوی گزینۀ مناسب برای جانشینی سولسشر برآمدند اما موفق به پیدا کردن گزینۀ مورد نظر نشدند و در نهایت مجبور به سپردن هدایت این تیم به رالف رانگنیک آلمانی تا پایان فصل شدند.
یونایتد هنوز در تلاش است تا سرمربی مورد نظر را برای پایان فصل پیدا کند و گزینه‌های زیادی روز میزان مدیران قرار دارد و دیده شود که چه کسی در فصل 2022-2023 هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
با این حال هواداران منچستریونایتد سرمربی بعدی تیم شان را انتخاب کرده‌اند و از مدیران می‌خواهند که گزینۀ محبوب آن‌ها را بر روی نیمکت بنشانند.
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط منچستر ایونینگ نیوز، هواداران منچستریونایتد ترجیح می‌دهند که اریک تن هاگ جانشین رالف رانگنیک در اولدترافورد شود.
در این نظر سنجی که ده هزار نفر در آن اشتراک کرده بودند، بیشتر هواداران اریک تن هاگ سرمربی فعلی آژاکس را به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن‌جرمن ترجیح داده‌اند و می‌خواهند وی جانشین رالف رانگنیک شود.
تن هاگ که از سال 2017 هدایت آژاکس را به عهده دارد، به موفقیت‌های چشم‌گیری در هالند دست یافته و توانسته تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند.
سرمربی هالندی در این فصل نیز نمایش درخشانی داشته و ضمن صدرنشینی در لیگ هالند، توانسته هر 6 دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را ببرد و با اقتدار کامل راهی دور بعدی این رقابت‌ها گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала