Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: با ترکیبی که داریم، نباید به مشکل بخوریم

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
کلیان امباپه معتقد است که پی‌اس‌جی با توجه به ستاره‌های بزرگی که در اختیار دارد، نباید در بازی‌ها به مشکل بخورد.
به گزارش اسپوتنیک، پی‌اس‌جی تابستان گذشته خریدهای بزرگی انجام داد و دوناروما، جورجینیو، مندس، اشرف حکیمی، راموس و مسی را به خدمت گرفت و تمام خطوط خویش را تقویت کرد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان قهرمانی دست یابد.
با این هم این تیم پُرستاره در بسیاری از بازی‌ها به مشکل جدی برخورده و امتیازات و بازی‌هایی را به حریفان واگذار کرده است.
این تیم که مثلثی مخوفی در اختیار دارد، در امر گُلزنی نیز مشکلاتی دارد و مسی، نیمار و امباپه تا حالا با هم سازگار نشده اند.
این موضوع انتقادهای بسیاری را در پی داشته و کارشناسان معتقد اند که نباید چنین تیم بزرگی در بازی‌ها به مشکل بخورد.
کلیان امباپه ستاره خط حمله پی‌اس‌جی ضمن پذیرفتن انتقادها، می‌گوید که در تلاش اند تا هر چه زودتر با هم هماهنگ شده و دیگر در بازی‌ها به مشکل نخورند.

او در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه گفت:" ما می‌دانیم که با این بازیکنان نباید در بعضی از بازی‌ها به مشکل بخوریم.اما هنوز در حال آنالیز هستیم و تلاش داریم تا شرایط را بهبود ببخشیم. ما در حال حاضر خوشحال هستیم و به پیروزی‌هایی که دست یافته‌ایم، افتخار می‌کنیم زیرا این موفقیت‌ها از کسی دزدیده نشده و با زحمات تیمی ما به دست آمده است."

کیلیان در حالی انتقادها را می‌پذیرد که پاریسن‌جرمن از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد و نتوانست عنوان صدرنشین را در رقابت با منچسترسیتی کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала