Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ پس از ششمین پیروزی در لیگ قهرمانان: "به این تیم افتخار می‌کنم" + عکس

© REUTERS / IBRAHEEM AL OMARIیورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از برتری این تیم در لیگ قهرمانان و صعود به دور بعد، از عمل‌کرد تیم‌اش به شدت تمجید کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل لیورپول در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری توانست با حساب 2 بر 1 در زمین آ ث میلان برنده شود و به رکورد شش برد متوالی رسید.

در حالی‌که وی برخی از بازیکنان ثابت‌اش را در اختیار نداشت اما پس از این دیدار او گفت: "واقعا به این تیم افتخار می‌کنم. شاهد بازی درخشان لیورپول بودیم و تیم امشب عملکرد فوق العاده‌ای داشت. سادیو مانه و محمد صلاح استثنایی بودند و میزان کمک آنها در امور دفاعی نیز خارق‌العاده بود."

او اضافه کرد: "با توجه به تقویم بازی‌های فعلی لیورپول، ما برای پیروزی در بازی امشب انگیزه کافی داشتیم، اما بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند. افتخار می‌کنم که شش دیدار متوالی را برنده شدیم."

سرمربی آلمانی افزود: "با توجه به نمایش لیورپول، نمی‌توانم بیشتر از این راضی باشم. ما به بازیکنان تازه نفس بازی دادیم، اما آنها در سطح بسیار بالا حاضر شدند و من بسیار خوشحالم. ما موفق شدیم 21 ضربه به دروازه میلان بزنیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و همچنان در بخش دفاعی هم سازماندهی شده عمل کردیم."

یورگن در بخش آخر صحبت‌اش همچنان به تمجید از تیلور مورتون پرداخت و اظهار داشت: "هوش فوتبالی که او امشب داشت استثنایی بود. نات فیلیپس نیز امشب بسیار خوب بود و من واقعا امیدوارم در آینده عمل‌کرد این چنینی در بازی‌های تیم از این بازیکن تماشا کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала