Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: ما بارسا هستم و برای پیروزی همه تلاش خود را می‌کنیم، صعود ما به معجزه ربط ندارد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با بایرن مونیخ مدعی شد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا تیمش در دیدار فردا شب به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد پنجشنبه در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز آرنا، مهمان بایرن مونیخ است و برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌های نیاز به پیروزی در این دیدار دشواری دارد.
ژاوی هرناندز در نشست خبری قبل از مصاف با باواریایی‌ها، مدعی شد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا تیمش راهی دور بعدی شود.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" من برای پیروزی و صعود به دور بعد کار می‌کنم. این واقعیت ماست. در نهایت جایگاه ما در لالیگا به ما می‌گوید که کجا هستیم. ما بارساییم و باید برای بُردن همه چیز تلاش کنیم. فردا فرصت بسیار خوبی برای تاریخ سازی است. باید صبور باشیم. تغییرات یک شبه رخ نمی‌دهد. فردا مقابل حریفی که در بازی‌های گذشته برتر بوده بازی می‌کنیم و باید بهتر عمل کنیم."

سرمربی بارسا در ادامه در مورد معجزه و بستگی صعود بارسا به بازی دیناموکیف و بنفیکا صحبت کرد و گفت:" اگر ما برنده نشویم وضعیت ما به آن بازی بستگی خواهد داشت. اما من می‌خواهم اینطور فکر کنم که وابستگی ما به خود ما بیشتر از وابستگی به دیگران است. همه چیز به خود ما بستگی دارد. ما با اسلحه‌هایی که داریم برای پیروزی تلاش می‌کنیم و بعد از بازی مشخص می‌شود که چه تیمی به دور بعدی خواهد رفت. بازی را به معجزه ربط نمی‌دهم، این یک بازی است و می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم."

ژاوی در مورد لواندوفسکی نیز صحبت کرد و گفت:" اگر بهترین نباشد جزو بهترین‌ها است. او سال‌هاست که تفاوت ها را رقم می‌زند. نقش او به گلزنی خلاصه نمی‌شود. او کارهای دیگر را هم خوب انجام می‌دهد ."

وی در مورد آمادگی دمبله گفت:" بازیکن بسیار مهمی برای ماست. می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. او باید با انگیزه باشد. من او را خوشحال دیدم. فردا باید بر جزئیات تسلط داشته باشیم تا برنده شویم. باید تقریبا عالی باشیم. به دمبله و بقیه نیاز داریم."

سرمربی بارسا در آخر در مورد برگزاری این دیدار در پشت دروازه‌های بسته صحبت کرد و گفت:" حیف است که تماشاگران نیستند. ما برای هواداران بازی می‌کنیم و این‌طوری همه چیز سردتر می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала