Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش 100 میلیونی لیورپول برای شکار جواهر دورتموند

© AP Photo / Mark KepplerBorussia Dortmund logosu
Borussia Dortmund logosu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
جود بلینگ‌هام به هدف اصلی لیورپول در تابستان آینده تبدیل شده است و باشگاه انگلیسی در نظر دارد که مبلغ قابل توجهی را برای جذب وی بپردازد.
به گزارش اسپوتنیگ، جود بلینگ‌هام هافبک ملی‌پوش انگلیسی بوروسیا دورتموند این روزها چشم همه را در فوتبال اروپا به خود جذب کرده است.
منچستریونایتد در تابستان 2020 به سراغ بلینگ‌هام رفته بود اما این بازیکن در آن زمان در نهایت راهی دورتموند شد. حالا لیورپول در نظر دارد که بلینگ‌هام را به فوتبال انگلیس برگرداند.
یورگن کلوپ اعتقاد دارد که بلینگ‌هام می تواند نقشی کلیدی در تیمش داشته باشد. این هافبک 18 ساله فصل خوبی در تیم مارکو رز داشته است.
هافبک انگلیسی در 22 بازی و 1866 دقیقه خود در دورتموند سه گل زده و 9 پاس گل داده است. بلینگ‌هام در لیست گرت ساوتگیت هم حضور داشته است.
بازیکن انگلیسی تا 30 جون 2025 با دورتموند قرارداد دارد و رقم انتقالش صد میلیون یوروست هر چند که تیم آلمانی همه تلاش خود را خواهد داشت تا او را حلظ کند هر چند که به نظر می رسد که کار آسانی پیش رویش نخواهد بود.
در سال‌های اخیر لیورپول خریدهای دیگری نظیر تیاگو آلکانتارا، نبی کیتا و اوکسلاد چمبرلین نیز برای تقویت خط هافبک داشته است و حالا بلینگ‌هام می تواند خرید مهمی برای این تیم به شمار برود.
بلینگ‌هام یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال دنیاست که در لیست نامزدهای جوایزی نظیر پسر طلایی و جایزه کوپا نیز قرار داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала