Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد شانسی برای جذب ستاره بزرگ ندارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو مدعی است که منچستریونایتد حتی در تابستان آینده توان جذب ستاره‌های بزرگ را ندارد و نمی‌تواند ستاره‌های چون فرانکی دی‌یونگ و فدریکو والورده را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، با انتصاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد، سران این تیم امیدوار اند به جمع 4 تیم بالای جدول باز گردند و برای عناوین قهرمانی بجنگند. رالف نیز امیدوار است تا تیم در زمستان اندکی تقویت شود و نتایج مطلوب کسب کند.
سرمربی آلمانی بیشتر از همه نیاز به تقویت خط میانی تیمش دارد زیرا پوگبا برای مدت طولانی دور از میادین خواهد بود و ماتیچ نیز سن بالایی دارد و نمی‌تواند مهاجمان را به صورت درست تغذیه کند.
سرمربی موقت یونایتد به جذب فدریکو والورده و فرانکی دی‌یونگ در زمستان چشم داشت و از سران تیم خواسته تا یکی از میان این دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
در همین حال فابریزیو رومانو گفته است که جذب این بازیکن در زمستان ممکن نیست و حتی شیاطین سرخ نباید برای تابستان بعدی به دنبال او دو هدف بروند زیرا سران رئال و بارسا ستاره‌های تیم شان را نخواهند فروخت.

خبرنگار اسکای اسپورت در پادکست Here we go، در مورد احتمال جذب این بازیکنان از سوی یونایتد گفته است:" منچستریونایتد هیچ پیشرفتی در جذب فرانکی دی‌یونگ و فده والورده در زمستان و حتی تابستان آینده ندارد و هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا حاضر نیستند تا ستاره‌های تیم شان را به فروش برسانند."

یونایتد در حالی به این دو بازیکن علاقه نشان داده که در حال والورده روی نیمکت قرار دارد و نقش در ترکیب ثابت آنچلوتی ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала