Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: صحبت‌های من در مورد مسی بد تعبیر شده است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
ستاره لهستانی بایرن مونیخ در جدیدترین گفت‌وگویش مدعی شده که صحبت‌های دیروزش در مورد لیونل مسی درست تعبیر نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در مراسم دریافت جایزه توپ طلا، ابراز امیدواری کرد توپ طلای سال 2020 به رابرت لواندوفسکی برسد زیرا وی درخشش خوبی در آن ساله داشته و مستحق آن جایزه می‌باشد.
Нападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
ورزش
پس ناکامی در کسب توپ طلا؛ لواندوفسکی به مسی: امیدوارم دروغ نگفته باشی!
لواندوفسکی روز گذشته در گفت‌وگویی با یک شبکه لهستانی، در مورد صحبت‌های مسی واکنش نشان داد و گفت که امیدوار است این صحبت‌های ستاره آرجانتینی واقعی و درست باشد.
بسیاری از رسانه‌ها این صحبت‌های لواندوفسکی را طعنۀ به مسی عنوان کردند و مدعی بودند که این بازیکن از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال راضی نیست.
لوا اما در تازه‌ترین گفت‌وگویش اظهار داشته که از صحبت‌های دیروز او با شبکۀ لهستانی، تعبیر نادرست شده و وی به ستاره آرجانتینی بی‌نهایت احترام دارد.

ستاره بایرن گفت:" صحبت‌های من در گفت‌وگو با یک شبکۀ لهستانی بد تعبیر شده است. من هرگز قصد نداشتم بگویم که صحبت‌های لیونل مسی غیرواقعی یا صادقانه نبوده است. برعکس، من از سخنرانی لیونل مسی در رویداد پاریس واقعا تحت تاثیر قرار گرفته و واقعا خوشحال شدم که او مدعی شد به نظرش من مستحق دریافت توپ طلا در سال 2020 هستم. فقط می‌خواستم بگویم که اگر صحبت‌های مسی شنیده شود بسیار خوشحال می‌شوم. بی اندازه به لیونل مسی احترام گذاشته، همیشه این بازیکن را مورد ستایش قرار داده و یک بار دیگر به خاطر فتح جایزه توپ طلای سال 2021 به او تبریک می‌گویم."

لوا در حالی این صحبت‌های را مطرح کرده‌است که بسیاری از کارشناسان وی را لایق دریافت جایزه توپ طلا می‌دانند و دادن این جایزه به مسی را ناعادلانه می‌دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала