پوتین: اسپوتنیک V یکی از موثرترین واکسن های جهان است

© Sputnik / Sergei Ilyin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин на совещении с членами правительства РФ
Президент РФ В. Путин на совещении с членами правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
رییس جمهور روسیه، اسپوتنیک V را یکی از موثرترین و ایمن ترین واکسن های جهان نامید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، واکسن روسی اسپوتنیک V را یکی از موثرترین واکسن ها در جهان خواند.
وی این مطلب را طی یک کنفرانس ویدیویی با فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر (IFRC) بیان کرد.
گفتنی است که میلیون‌ها نفر که این واکسن را دریافت کرده‌اند، و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد که واکسن روسی یکی از مؤثرترین واکسن‌ها از نظر محافظت در برابر COVID-19 و ایمن است، به این معنی که عملاً هیچ عواقبی ندارد.
پوتین همچنین ابراز امیدواری کرد که فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر به ترویج اسپوتنیک V در جهان از جمله در سطح سازمان بهداشت جهانی (WHO) کمک کند.
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
پوتین: واکسین اسپوتنیک وی هرچه زودتر گواهینامه سازمان صحی جهان را باید دریافت کند
رهبر روسیه گفت که این موضوع درها را برای توزیع گسترده تر واکسن باز می کند. علاوه بر این، رئیس جمهور افزود که سویه های جدید ویروس کرونا حتی به کشورهایی که نرخ واکسیناسیون بالایی دارند بازخواهد گشت. برای جلوگیری از این اتفاق، او خواستار "یکپارچگی تلاش ها در سطح بین المللی" شد.
پیش از این در 1 دسامبر، رئیس جمهور در مورد پایان همه گیری صحبت کرد. او اظهار داشت که "یک روز باید او را (کرونا) شکست داد" و پس از آن زندگی به حالت عادی باز خواهد گشت. رئیس جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن شیوع ویروس، سفرای کشور ها وارد شده به روسیه فرصت سفر به سراسر کشور را خواهند داشت.
پیش از آن، پوتین در مورد ظهور سویه "امیکرون" اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که باید برای هر تغییری در ویروس کرونا آماده باشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала