Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام جالب قهرمان برازیل برای تشکری از هواداران + عکس

© AFP 2023 / Carl De SouzaБолельщики сборной Бразилии после матча между Коста-Рикой и Бразилией в Рио-де-Жанейро
Болельщики сборной Бразилии после матча между Коста-Рикой и Бразилией в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
اتلتیکو مینیرو که اخیراً پس از 50 سال قهرمانی سری‌آ برازیل شد، بخاطر تشکری از هواداران خالکوبی رایگان به آن‌ها ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم اتلتیکو‌ مینیرو آغاز این هفته با پیروزی مقابل باهیا، در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ سری‌آ برازیل قهرمانی خود را مسجل کند و پس از 50 سال به این افتخار بزرگ بار دیگر دست یافت.
این باشگاه چند روز می‌شود که قهرمانی خود را با هواداران تجلیل می‌کند و جشن بزرگ به راه انداخته است. سران اتلتیکو مینیرو برای تشکری از هواداران نیز برنامۀ بسیار جالبی داشت و به آن‌ها خدمات خالکوبی رایگان ارائه کرد.
هواداران که از قهرمانی تیم شان شدیداً شاد به نظر می‌رسند، از این اقدام باشگاه خوش شان آمده و با وجودی که امروز در شهر شان باران شدیدی بود، صف کشیدند تا لوگوی تیم محبوب شان را روی بدن شان خالکوبی کنند.
این اقدام باشگاه اتلتیکو مینیرو در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد توجه قرار گرفت و هواداران فوتبال این اقدام باشگاه برازیلی را تحسین کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала