Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلتو به دنبال دریافت نسخه اصلی یوویچ + عکس

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
لوکا یوویچ مهاجم رئال در این فصل تنها 106 دقیقه بازی کرده اما آنچلوتی قصد دارد تا نسخه اصلی او را بازیابی کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید با یک ماموریت روشن به رئال مادرید بازگشت و حالا بهترین نتیجه را از همه بازیکنان جوان و با استعداد باشگاه می‌گیرد که کهکشانی‌ها در چند پنجره نقل و انتقالات گذشته روی آنها سرمایه گذاری کرده‌اند. کارلتو توانسته این کار را با میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس انجام دهد و حالا قصد دارد همین کار را با لوکا یوویچ نماید. برنامه این است که به مهاجم صربستانی کمک شود تا مهاجم قاتل باشد که مادرید را به اندازه کافی تحت تاثیر قرار دهد و هزینه‌ی که در 2019 روی او شده است را بازپرداخت نماید.
تا به حال، پرونده یوویچ بایگانی شده و تقریباً یک کار غیرممکن در نظر گرفته شده است.
ماریانو که فقط در ترکیب باقی می‌ماند و بازی به او نخواهد رسید سرسختانه از پذیرفتن پیشنهاداتی که دریافت کرده امتناع می‌ورزد اما با بازگشت در نوک خط حمله از ستاره صربستانی جلوتر است. ولی به نظر می‌رسد که فصل جدیدی برای یوویچ در حال باز شدن است. بنزما شب گذشته مقابل رئال سوسیه‌داد، در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل، در دقیقه 16 مصدوم از زمین خارج شد (و امروز یا فردا تحت آزمایشات قرار می‌گیرد). آنچلوتی؛ یوویچ را وارد زمین کرد و در نهایت نسخه قاتل مهاجمی را دیدیم که بوندسلیگا آنرا روشن کرده بود. او وینیسیوس را برای گل اول مادرید با یک پاس منظم با پشت به دروازه آماده کرد و گل دوم را خودش با ضربه سر شیرجه‌ای از کرنر، به ثمر رساند.
یوویچ در اعداد
یوویچ در 22 بازی که قبلا برای مادرید بازی کرده بود (در مجموع 462 دقیقه)، یک گل زد و یک پاس گل داد - همان تعادلی که در سن سباستین تنها در 74 دقیقه انجام داد. در این فصل او فقط 106 دقیقه برای مادرید حضور داشته و تنها لحظات پرسود را در ترکیب تیم ملی صربستان داشته - او در هر دو بازی دوستانه مقابل قطر گلزنی کرده است. او با مادرید از 9 فبروری 2020 در بُرد 1-4 مقابل اوساسونا گل نزده بود. این دومین گل او بود، در حالی‌که وی حساب گل‌زنی را از پیروزی 5-0 مقابل لگانس باز کرده بود.
اکنون، با توجه به این‌که بنزما منتظر اخباری در مورد مصدومیت ران‌اش است، به احتمال زیاد یوویچ حداقل در یکی از دو بازی بعدی در ترکیب اصلی خواهد بود. (برابر اینترمیلان در سه‌شنبه شی و اتلتیکو مادرید در دربی یکشنبه آینده) بازی‌های تعیین‌کننده، اما این چیز جدیدی برای یوویچ نیست - او برای سوپرکاپ 2020 به ترکیب اصلی اضافه شد تا بنزمای مصدوم را پوشش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала