Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگینک در فکر بازیابی شیاطین قاتل؛ سرمربی منتظر ملاقات با فرگوسن است + عکس

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFA Manchester United fan holds their Manchester United logo necklace outside Old Trafford as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Manchester, Britain - April 19, 2021
A Manchester United fan holds their Manchester United logo necklace outside Old Trafford as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Manchester, Britain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
رانگنیک قصد دارد با فرگوسن ملاقات کند تا درباره فلسفه منچستریونایتد صحبت کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رالف رانگنیک سرمربی جدید منچستریونایتد امیدوار است تا روزهای شکوهمندانه را به اولدترافورد بازگرداند و ذهنیت پیروزی را القا کند که در گذشته تیم را به یک نیروی مسلط در اروپا و انگلیس تبدیل کرده بود.
برای انجام این کار او آگاه است که باید با اسطوره باشگاه سر الکس فرگوسن مشورت کند.رانگنیک اعتراف کرده که هنوز با مردی که 26 سال هدایت این تیم را برعهده داشت و آنرا به 38 جام رساند، از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان، ملاقات نکرده است.

رانگنیک گفت: "من با سر الکس صحبت نکرده‌ام زیرا او به تازگی از نیویورک بازگشته و به دلیل قرنطینه و مقررات کووید مجبور شده در خانه بماند. اما من بسیار مشتاق دیدار او در دو یا سه هفته آینده هستم. دارن فلچر به من گفت که می‌خواهد یک ناهار یا شام مشترک با او ترتیب دهد."

رانگنیک اضافه کرد: "نکته مهم این است که DNA را که این باشگاه هنوز دارد جشن بگیریم، اما همچنین آن را در تبدیل به فوتبال مدرن پیاده کنیم. در فوتبال، شما باید ایده خاصی داشته باشید، ما می‌خواهیم برای چه چیزی دفاع کنیم؟ اسم آن را یک هویت شرکتی بگذارید. چگونه می‌خواهیم دیده شویم؟ چگونه می‌خواهیم بازی کنیم؟ هواداران ما چگونه می‌خواهند ما بازی کنیم؟ سپس باید مطمئن شوید که بهترین جذب ممکن را دارید و بهترین بازیکنان ممکن را برای این نوع فوتبال امضا می‌کنید. و در میان مدت و بلند مدت، شما به بهترین مدیر برای توسعه، مربیگری و آموزش آنها نیاز دارید."

رانگنیک در اظهارات‌ خود پس از انتصاب‌اش به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد تا تابستان، ایده‌ای از نحوه بازی ایده آل تیم‌اش در آینده ارائه کرد.

رانگنیک اضافه کرد: "شما باید بدانید که چه نوع بازیکنانی دارید و در کجا ایستاده اند. من نمی‌توانم از آنها چیزهایی بخواهم که نمی‌توانند در حال حاضر ارائه دهند. باید آنها را ببرم و بپذیرم که در حال حاضر کجا هستند. نمی‌توانم بازیکنانی را که داریم به هیولاهای پرسینگ تبدیل کنم که می‌خواهم در عرض دو، سه یا چهار هفته به آنها تبدیل شوند. وقتی یورگن کلوپ در نیم فصل به لیورپول رفت، همین اتفاق برای یورگن کلوپ افتاد. آن‌ها در آن زمان آسیب‌های زیادی داشتند - آسیب‌های عضلانی - زیرا به این نوع تمرینات عادت نداشتند، بنابراین ما باید باهوش باشیم. سپس باید مطمئن شوید که بهترین جذب ممکن را دارید و بهترین بازیکنان را برای این نوع فوتبال امضا می‌کنید و بهترین مدیر را برای توسعه، مربیگری و آموزش آنها دارید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала