توضیحات رئیس صلیب سرخ درباره ظهور گونه های جدید ویروس کرونا

© REUTERS / Axel Schmidt Медицинский работник применяет дозу вакцины против коронавируса в центре вакцинации для автомобилей в Берлине
Медицинский работник применяет дозу вакцины против коронавируса в центре вакцинации для автомобилей в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
رئیس صلیب سرخ جهان درباره ظهور گون های جدید ویروس کرونا در جهان روشنی انداخت.
به گزارش اسپوتنیک، فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، ظهور گونه‌های جدید ویروس کرونا را با واکسیناسیون ناکافی جمعیت در سراسر جهان مرتبط دانست.
روکا توضیح داد، که توقف گسترش و جهش ویروس کرونا تنها در چارچوب واکسیناسیون جهانی امکان پذیر است.
رئیس صلیب سرخ گفت: "اگر مطلقاً به همه مردم روی زمین فرصت واکسینه شدن داده نشود، خطر دچار شدن به گونه های جدید بسیار زیاد خواهد بود".
Глава Всемирной организации здравоохранения Тедрос Адханом Гебрейесус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
شناسایی سویه جدید ویرس کرونای امیکرون در 23 کشور
این کارشناس همچنین نگران است، که کشورهای دیگر به دلیل ترس از محدودیت ها و تحریم های جدید، اکتشافات خود را در مورد سویه های جدید از جامعه علمی جهانی پنهان کنند، همانطور که در افریقای جنوبی پس از کشف سویه امیکرون رخ داد. شما نمی توانید دانشمندان آفریقای جنوبی را به خاطر اشاره به این کشف جدید به جامعه علمی سرزنش کنید.
یادآوری می کنیم، که در اوایل ماه دسامبر، سیمون ماتسکپلیشویلی معاون مرکز پزشکی دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو، عضو مسئول آکادمی علوم روسیه، درباره اشتباه خطرناک در درمان بیماران دچار شده به عفونت کروناویروس روشنی انداخت. به گفته وی، در اکثریت قریب به اتفاق موارد، می توان بدون داروهایی که سیستم ایمنی را سرکوب می کنند، انجام داد، زیرا بدن بیمار دچار شده به کووید-19 به ندرت به عفونت باکتریایی نیز می چسبد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала