Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایجاد کمیته استندردسازی کریکت در بورد افغانستان + عکس

© Photo / کمیته‌ی ارزیابی و استندردسازی کریکتکمیته‌ی ارزیابی و استندردسازی کریکت
کمیته‌ی ارزیابی و استندردسازی کریکت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
بورد کریکت افغانستان کمیته‌ی 14 نفری را با عنوان کمیته‌ی ارزیابی و استندردسازی کریکت کشور ایجاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بورد کریکت افغانستان یک کمیته‌ی 14 نفری را برای ارزیابی و استندردسازی کریکت کشور ایجاد نمود که امروز این کمیته اولین نشست رسمی خود را برگزار کرد.
میرویس اشرف سرپرست این بورد و نصیب خان رئیس اجرائیه اداره کریکت، از اعضای کمیته‌ی موصوف خواستند تا تمام ضعف و قوت کریکت افغانستان را مطالعه و آنرا در اختیار رهبری قرار دهند.

میرویس اشرف اظهار داشت: "معیاری سازی کریکت افغانستان در اولویت کار ما قرار دارد و از شما امید داریم تا تمام جوانب کریکت کشور را مطالعه و نواقص موجود را انگشت‌نشان نمایید."

البته وی بر تغییر و تعدیل برنامه‌ها، پالیسی و اصول‌های این اداره نیز تأکید نمود تا همه موانع فعلی از سر راه کریکت برداشته شود.
گفته می‌شود که در جلسه‌ی کمیته یاد شده روی تورنمنت‌ها و سلسله بازی‌های داخلی، برنامه‌ها، هزینه‌ها و سایر موضوعات مرتبط دیگر نیز بحث شده است.
قابل یاد آوری‌ست که کمیته‌ی استندردسازی کریکت کشور از عبدالولی امین، دولت خان احمدزی، احمد شاه سلیمان خیل، رئیس خان احمدزی، احسان عبید، نورالحق ملک‌زی، سلام افغان، نوروز منگل، تاج ملوک عالم، الله داد نوری، محمد نظیم جار عبدالرحیم‌زی، منهاج راز، محمد خان و شهید الکوزی تشکیل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала