Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: شکست ناعادلانه بود، هر بازی برای ما شبیه فینال است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر رئال بتیس مدعی شد که این شکست عادلانه نبوده و همه بازی‌ها برایش شبیه فینال است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال بتیس بود و برابر این تیم با نتیجه 0-1 شکست خورد و سه امتیاز مهم را از دست داد.
پس از این شکست ژاوی هرناندز در نشست خبری حاضر شد و ضمن ناعادلانه خواندن این شکست، در موارد مختلف صحبت کرد.

او در مورد بازی با بتیس گفت:" وقتی در بهترین دقایق از نظر عملکردی بودیم از تیم مقابل گل دریافت کردیم. باید تاکتیکی‌تر باشیم و بهتر بازی کنیم. نباید گرفتار تاکتیک حریف می‌شدیم. چند دقیقه خوب کار کردیم و این تنبیه بیش از حدی برای ما در این بازی بود. این شکستی دردناک در خانه است. روند خوبی داشتیم اما فوتبال همین است. باید بیشتر روی بازی مسلط باشیم تا جلو چنین اتفاقی گرفته شود. ما چنین بارسایی می‌خواهیم. باید پیشرفت کنیم. باید از نظر تاکتیکی باهوش‌تر عمل کنیم. چهارشنبه یک فینال داریم و تحمل باخت را نداریم. در کل فکر میکنم در نیمه دوم خوب بودیم ."

ژاوی در مورد بازی با بایرن گفت:" من این را که تیم به مونیخ برود و برنده شود می‌بینم. هدف اول همین است و چاره‌ای نداریم. به خودمان بستگی دارد. ما در یکی از سخت‌ترین زمین‌های دنیا به مصاف آن‌ها می‌رویم اما برای کسب همه چیز خواهیم رفت. برای رقابت و برای برنده شدن‌ باید بر بازی مسلط باشیم و باید توپ را داشته باشیم تا در زمین حریف بهتر بازی کنیم ."

سرمربی بارسا در مورد مصدومیت ستاره جوان تیمش نیز صحبت کرد و گفت:" راستش نتوانستم گاوی را ببینم. او را برای مسائل احتیاطی به بیمارستان منتقل کردند. کمی شوکه کننده بود و امیدوارم چیزی نباشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала